۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۱۸۸۹۷
چاره ای برای آسیب های فضای مجازی شود؛

رسانه های امروز در یک نگاه

دیوار فحشا بلندتر شده است!، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، محسن سرش را به خدا سپرد، از خشت خام یازدهم تا آینه دوازدهم!، کابینه خاکستری بخشی از عناوینی بود که رسانه های امروز به آنها پرداختند.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دیوار فحشا بلندتر شده است!، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، محسن سرش را به خدا سپرد، از خشت خام یازدهم تا آینه دوازدهم!، کابینه خاکستری بخشی از عناوینی بود که رسانه های امروز به آنها پرداختند که آسیب های فضای مجازی یکی از موضوعات مهمی که به آن اشاره شده است.

فضای مجازی یکی از مسائلی است که در جامعه امروز کمتر کسی پیدا می شود که در این فضا نباشد، فضایی که منجلاب فساد و فحشا برای جوانان حتی بزرگسالان شده است که باید مسؤولان به این موضوع رسیدگی  چرا که تأثیر مستقیم در آسیب های خانوادگی و فرهنگ جامعه دارد.

فرهنگ فضای مجازی ضرورت دارد که ابتدا بین خانواده ها مطرح و ارائه شود تا فرزندان و جوانان تحت کنترل خانواده ها باشند چراکه با نظر بیشتر کارشناسان آسیب ها و تهدیدهای شبکه های مجازی به مراتب بیشتر از فرصت های آن است.

با توجه به مشکلات و تهدید هایی که فضای مجازی در جامعه امروز به وجود آورده است برخی از رسانه های امروز به این مطلب پرداخته اند که در ذیل به آن اشاره شده است.

دیوار فحشا بلندتر شده است!

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: سایت‌ها و شبکه‌های مجازی با درج آگهی‌های ساختارشکنانه در تلاشند مردان و زنان نامحرم را به بهانه همسفری چند شبانه روز با هم همراه کنند

ادامه مطلب...

بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود

روزنامه کیهان نوشت: روح بلند شهید حججی بار دیگر الگوی آرمانی اسلام ناب را در برابر دیدگان همه قرار داد تا الگوهای کاذب و بت های حقیر دنیایی را به دور افکنند و بار دیگر با امام خوبی ها و رهبر زیبایی ها بیعت کنند و ندای «یَا لَیتَنِی کُنتُ مَعَهُم» سر دهند.

ادامه مطلب...

محسن سرش را به خدا سپرد

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: محسن حججی یکی از آن هزاران است که ماموریت دارند تا با اخلاص و عمل خود، بازی دشمن را برهم زنند. او سال‌ها پس از پایان جنگ به دنیا قدم گذاشته و امام(ره) را نیز ندیده است. شیفته احمد کاظمی است، همان مردی که پیش‌بینی کرد؛ قسمت من آن است که در نیروی زمینی شهید شوم.

ادامه مطلب...

از خشت خام یازدهم تا آینه دوازدهم!

روزنامه وطن امروز نوشت: نسبت میان «خشت خام» و «آینه» نسبتی مشهور و ادبی در جامعه ایرانی است، نسبتی که برگرفته از بیت «آنچه در آینه جوان بیند/ پیر در خشت خام آن بیند» و در باب «عیان» شدن امور باطنی از ظاهری غیرملموس است.

ادامه مطلب...

کابینه خاکستری

روزنامه قدس نوشت: اکنون که مجلس شورای اسلامی درحال سبک و سنگین کردن ِ وزیران پیشنهادی رییس جمهور است، به نظر می رسد بهتر می توان وزن و ترکیب احتمالی کابینه دوازدهم را تحلیل و ارزیابی کرد.

ادامه مطلب...

خواب مسؤولان بلیط هواپیما را گران کرد

مشرق نوشت: آژانس‌های فروش بلیط هواپیما در مناسبت‌های خاص و یا تعطیلات، قیمت بلیط خطوط هوایی را به شکل جهشی افزایش می‌دهند و چند برابر قیمت واقعی به فروش می‌رسانند.

ادامه مطلب...

پیش‌شرط‌های ورود فروشگاه‌های خارجی

روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اقصی نقاط جهان به عنوان عاملی در جذب سرمایه‌ها و همچنین همکاری‌های مختلف تجاری میان کشورها مطرح است. این روند روبه رشد اکنون به یکی از مهم‌ترین راهکارهای جذب سرمایه‌های سرگردان خارجی و داخلی شناخته شده، اما این امر بدون تعیین نقشه دقیق راه امکانپذیر نیست.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است فضای مجازی هم دارای تهدید و آسیب و هم فرصت برای جوانان است همانطور که هر چیزی بستگی به نحوه استفاده شخص از آن وسیله است فضای مجازی هم از این قاعده استثناء نیست./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات