۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۱۸۱۵۳
شهید حججی مدرسه عزت و سربلندی؛

رسانه های امروز در یک نگاه

اجتماع حجت‌ها!، خط سرخ خدمت، رمز و راز لقاء خونین محسن، کجا را نشانه گرفته‌اند؟، حیات جاویدان حججی، روایت فتح یک نگاه عناوینی است که رسانه های امروز به آن پرداختند.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع حجت‌ها!، خط سرخ خدمت، رمز و راز لقاء خونین محسن، کجا را نشانه گرفته‌اند؟، حیات جاویدان حججی، روایت فتح یک نگاه عناوینی است که رسانه های امروز به آن پرداختند به عبارتی دیگر شهید حججی رسانه های امروز را تسخیر خود کرد.

شهیدی که با نگاه خود دل همه را ربود نگاهی که عزت را به کشور و ملت ایران برگرداند با کمی تامل می شود به این نتیجه رسید که شهادت این شهید هم به جا بود چرا که چند روز قبل از شهادت شهید حججی سلفی حقارت نمایندگان مجلس با خانم موگرینی باعث عزت کشور را خدشه دار کرده بودند که با شهادت وی و نگاه با عزت اش، عزت کشور و ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

همچنین از برکات دیگر شهید حججی می توان به الگوی وحدت میان اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و پاسخ کسانی که نسل امروز را با جوانان هشت سال دفاع مقدس جدا می دانستند و معتقد بودند که نسل امروز روحیه جهاد و مبارزه ندارند را به خوبی نشان داد.

شهید حججی سوژه ای بود که بیشتر رسانه های امروز به زندگی و نحوه شهادت آن بزرگوار اشاره کردند و عناوین ذیل بخشی از  یادداشت ها است.

اجتماع حجت‌ها!

روزنامه صبح نو نوشت: نه فقط تصویر پرصلابت شهید حججی، بلکه آرمان و راه او در تاریخ ملت بزرگ ایران ماندگار شد تا نماینده شایسته‌ای باشد برای ماندگار کردن آرمان و راه شهدای مدافع حرم.

ادامه مطلب...

خط سرخ خدمت

وطن امروز در طی یادداشتی نوشت: «پیمودن راه شهدا» محقق نمی‌شود الا آنکه من نویسنده و شمای خواننده به هر کاری مشغول هستیم، آن کار را به احسن وجه انجام دهیم! لذا وزیر محترم امور خارجه بسی بیش از انتشار یک پست اینستاگرامی خوب، با اتخاذ یک دیپلماسی قوی، رهرو راه شهدا می‌شود!

ادامه مطلب...

رمز و راز لقاء خونین محسن

روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت: وقتی وصیت‌نامه شهید را می‌خوانیم با غوغایی مواجه می‌گردیم که حقیقت آن را درک نمی‌کنیم از یک طرف عشقی شعله‌ور، از یک طرف عقلی استوار، از یک طرف بصیرتی به تیزی الماس، از یک طرف عرفانی تا نهایت خدا و از یک سو ملاحتی نرم‌تر از برف و گلبرگ‌ها!

ادامه مطلب...

کجا را نشانه گرفته‌اند؟

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: سپاه، منافع بسیاری از زورگویان تاریخ معاصر را در منطقه به اسارت گرفته و با به خطر انداختن مطامع قدرت‌های جهانی، آن‌ها را با چالش‌هایی روبه‌رو کرده است که پیش‌ از این سابقه نداشته است.

ادامه مطلب...

حیات جاویدان حججی

روزنامه جوان نوشت: فضایی که پس از تشییع شهدای دست‌بسته غواص در ایران حاکم شد و فضایی که اکنون پس از شهادت حججی بر ایران حاکم شده است، همه از یک جنس است. عزت و افتخار، ‌همبستگی و غرور مقدس، بالندگی و سرزندگی وجه مشترک برخاسته از خط سرخ تشیع و فرهنگ پر مغز شهادت است.

ادامه مطلب...

روایت فتح یک نگاه

روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشت: وای خدای من! پسر ۲ ساله شهید را بغل کرده‌اند و کنار مداح ایستاده. دارد همه را نگاه می‌کند و از امروز این نگاه هم مانند نگاه پدر جایی در میان حافظه تمام‌مدت من و مایی که آنجا بودیم باقی می‌ماند.

ادامه مطلب...

چرا انتخاب وزیر علوم سخت شده است؟

روزنامه جوان در سرمقاله خود نوشت: برخی روشنفکرانی که مدیریت دانشگاه‌ها را بر عهده دارند حاکمیت را به مثابه صندوق پول می‌بینند که صلاحیت هیچ امر دیگری را ندارد و صرفاً باید به بهترین وجه و در یک جاده یک طرفه پول بفرستد و تمام.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است باید به برخی از شیطنت های برخی رسانه ها که قصد داشتند از اهمیت و ارزش شهید والا مقام شهید حججی که جامعه ایران را تحت تأثیر خود قرار داده بود بکاهند ولی موفق نشدند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات