۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۱۷۵۴۷
آیت الله عالمی:

مسؤولان در زمینه حل مشکلات مردم به حرف و شعار بسنده نکنند

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که مسؤولان نباید به حرف و شعار در زمینه حل مشکلات مردم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بسنده کنند، گفت: دولت مسأله بهبود وضع زندگی مردم را با جدیت دنبال کند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اولویت هایی که باید در دستور کار دولت دوازدهم باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب هم در متن حکم تنفیذ و هم در سخنرانی آن مراسم اولویت هایی را بیان کردند که باید سرلوحه کار باشد.

وی افزود: چیزی که مردم به شدت به آن نیاز دارند این است که دولت به حل مشکلات جامعه بپردازد، یکی از مهم ترین مسائل موضوع اشتغال و بیکاری برای مردم به ویژه جوانان است، رهبر انقلاب از چند سال گذشته مسأله اقتصاد مقاومتی را فرمودند و همه باید بدانند که راه چاره عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است و مسؤولان باید به صورت جدی کار را آغاز کنند.

رییس کمیسیون پاسداری از ولایت فقیه خبرگان با بیان این که مسؤولان نباید به حرف و شعار در زمینه حل مشکلات مردم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بسنده کنند، اظهار داشت: دولت باید مسأله بهبود وضع زندگی مردم را با جدیت دنبال کند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید ایجاد اشتغال کنند تا افراد بیکار نباشند و بتوانند با کار کردن خانواده خود را مدیریت کنند و وقت آن ها بیهوده تلف نشود، با شرایطی که اکنون وجود دارد که اجناس قاچاق و کالاهای وارداتی جای کالاهای داخلی را گرفته و پر کرده، برای مردم رونق در زندگی حاصل نخواهد شد.

آیت الله عالمی با بیان این که دولتمردان باید در مبارزه با قاچاق و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور جدی عمل کنند، ابراز داشت: این موضوع مسأله ای نیست که نتوان جلوی آن را گرفت، بخشی از کالاهای قاچاق از مجاری رسمی وارد می شود، برای این موضوع باید چاره جویی شود.

وی عنوان کرد: مسؤولان افزون بر انجام کارهای عملی باید برای مردم ایجاد امید کنند، اگر ایجاد امید برای مردم نشود آن ها دچار ناامیدی می شوند و نمی توانند کاری انجام دهند، زمانی در مردم امید به وجود می آید که عمل مسؤولان را ببینند و بدانند که دولت از اشتغال و ایجاد کار حمایت می کند./1323/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات