۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۱۶۶۷۱

انتشار کتاب اسلام هراسی در سینمای هالیوود

نویسنده در این کتاب بر آن است که حربه ها و حیله های فرهنگی غرب علیه اسلام را که در رسانه و مخصوصا سینمای هالیوود در قالب فیلم سینمایی، سریال، انیمیشن و ...اجرایی و عملیاتی می شود، شناسایی و معرفی کند.
هالیوود

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از انتشارات بوستان کتاب، کتاب اسلام هراسی در سینمای هالیوود، نوشته سید مهدی گنجیانی و محمود علی پور منتشر شد.

در معرفی این کتاب چنین آمده است:

سال هاست که دولت آمریکا برای هم سو کردن افکار عمومی ملت ها از ابزارهای رسانه ای به ویژه سینما بهره می برد. در این میان هالیوود که بخش عمده تولیدات سینمای آمریکا را عهده دار است، سالیانه بیش از ششصد حلقه فیلم در آن تولید می شود که قریب به اتفاق این تولیدات در راستای سیاست خارجی آمریکا و نظام سرمایه داری است. نویسنده این کتاب بر آن است که حربه ها و حیله های فرهنگی غرب علیه اسلام را که توسط رسانه و مخصوصا سینمای هالیوود در قالب فیلم سینمایی، سریال، انیمیشن و ...اجرایی و عملیاتی می شود، شناسایی و معرفی کند و مبتنی بر مبانی قرآن و روایات آن ها را تحلیل محتوایی، نقد و بررسی نماید.

انتشارات بوستان کتاب، چاپ اول کتاب اسلام هراسی در سینمای هالیوود را در قطع وزیری و قیمت ٢٧٠٠٠٠ ریال در سال 1396منتشر کرده است که علاقه مندان می توانند آن را با قیمت ٢۴٣٠٠٠ ریال تهیه کنند./925/ د 102/ش

 

ارسال نظرات