۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۶۶۵۳
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

مدیریت صحیح لازمه ترویج اقتصاد مقاومتی است

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان مدیریت صحیح را لازمه ترویج اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بانوان با توجه به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی باید در نهادینه سازی این مهم نقش آفرین باشند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست شورای مشورتی بانوان دبیرخانه مساجد استان با اساره به نقش بانوان در جامعه گفت: این قشر در حفظ و صیانت از کانون خانواده نقش آفرین بوده و در جامعه نیز تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به نقش بانوان در اقتصاد خانواده افزود: نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه و خانواده نیازمند مدیریت صحیح است.

حجت الاسلام موسوی به نقش مدیریتی بانوان در اقتصاد خانواده اشاره و عنوان کرد: این قشر برای نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی باید به مؤلفه های آن توجه داشته باشند.

پژوهش امری مهم در تعالی فرهنگ جامعه است

وی در ادامه از فعالیت فرهنگی بانوان در کانون های فرهنگی هنری تقدیر کرد و  عنوان داشت: پژوهش محوری لازمه تقویت و رشد فعالیتهای فرهنگی در کانون مساجد است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه پژوهش محوری در تحقق توسعه و پیشرفت جامعه مؤثر است، ادامه داد: توجه به این مهم راه مقابله با توطئه های دشمنان و حرکت در مسیر  تعالی فرهنگ در جامعه است.

وی داشتن انگیزه و روحیه پژوهش را امری مهم در جهت تقویت برنامه های فرهنگی دانست و گفت: فعالان عرصه فرهنگی باید مساجد را به سمت پژوهش هدایت کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی اظهار داشت: گسترش فعالیتهای فرهنگی راه مقابله با هجمه ها بوده و  این فعالیتها زمانی اثرگذار بوده که پژوهش محور باشند./9451/پ202/ب1

ارسال نظرات