۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۱۵۹۴۵
امام جمعه شهرستان قرچک:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از رویش‌های پرثمر در انقلاب است

امام جمعه شهرستان قرچک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از رویش‌های پرثمر انقلاب دانست که در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی موفق بوده است.
حجت الله اسماعیلی

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: یکی از نهادهای موثر و مبلغ در زمینه ترویج اهداف انقلاب به ویژه برگزاری مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: این نهاد که از رویش‌های پرثمر انقلاب اسلامی است از آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز یکی از نهادهای تاثیرگذار محبوب و مقبول همگانی در برگزاری مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها پرچمدار دفاع از مبانی انقلاب اسلامی به شمار می‎رود.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه لحظه شناسی افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، ابراز کرد: این شورا در زمان‌ها و مناسبت‌های خاص مانند اتفاقات و حوادثی که به صورت آنی رخ می‌دهد به فرمایش رهبر معظم انقلاب و بزرگان نظام که نیاز به انسجام و همدلی حس می‌شود در کمترین زمان بیشترین امکانات تاثیرگذاری‌ها از این نهاد آغاز می‌شود.

امام جمعه شهرستان قرچک درباره اینکه ایجاد وحدت بین مسؤولان به ویژه در برپایی برنامه‌ها در غالب شورای هماهنگی را یکی از برکات این مجموعه بیان کرد و گفت: اگر این نهاد مقدس تاسیس نمی‌شد بدون شک اطلاع رسانی درست و به موقع و یا برگزاری برنامه‌ها به این شکلی که امروز انجام می‌شود، صورت نمی‌پذیرفت.

وی ادامه داد: یکی از موفقیت‌های این نهاد در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی و تبیین رهنمودها، اجرا و اطاعت از فرمایشات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: این شورا متشکل از عناصر تاثیرگذار سیاسی، اجتماعی و مذهبی در مجموعه شهرستان، استان و کشوری است که در راس آن آیت الله جنتی قرار دارند./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات