۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۱۵۳۹۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

سازماندهی، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای مراسم ها وظیفه اصلی شورای هماهنگی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازماندهی، برنامه ریزی، نظارت و ورود به اجرای مراسم های رسمی و عمومی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین رضایی رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کار فرهنگی مذهبی یک کار خاصی است که اگر خوب ارائه نشود، مردم را نا امید می کند اما برای اطلاع رسانی خوب، ضرورت تشکیل شورای هماهنگی برای هماهنگی سازمان ها و نهادهای فرهنگی مذهبی مناسب است.

وی با خاطر نشان کردن اینکه وظایف اصلی این شورا صراحتا در اساسنامه آمده است افزود: سازماندهی و برنامه‌ریزی و نظارت و ورود به اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور بر عهده این شورا گذاشته شده است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: برای وظایف یاد شده در اساسنامه، باید یک سری ستادهایی تشکیل شود و هماهنگی با تشکلاتی که مورد نیاز برای یک برنامه است انجام شود تا حضور همه اقشار جامعه را فراهم کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: حقیقتاً این شورا به دور از مسائل سیاسی و جناحی کار خود را انجام می‌دهد و معتقد است که این نظام متعلق به همه مردم ایران است و هیچ گروه یا جناح خاصی نمی تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند.

وی ماموریت اصلی این شورا را اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جامعه و برای افکار عمومی دانست./825/پ203/ب1

فاطمه اسدزاده
ارسال نظرات