۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۱۵۰۳۳
در قم بررسی می‌شود؛

بازنمايي چهره منافقين در سريال‌های سيما

نشست بررسی بازنمايي چهره گروهک منافقين در سريال های سيما یازدهم مرداد در قم برگزار می شود.
بررسی بازنمايي چهره گروهک منافقين

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، نشست بررسی بازنمايي چهره گروهک منافقين در سريال های سيما روز چهارشنبه از ساعت 14 در محل تالار انديشه اين اداره کل برگزار می شود.

سيد محمد رضا خوشرو، دبيرعلمی اين نشست اعلام کرد آقای جليل سامان نويسنده و کارگردان سه اثر تلويزيونی ارمغان تاريکی، پروانه و نفس که به موضوع گروهک منافقين می­ پردازد، در اين جلسه شرکت کرده و با کارشناسان و پژوهشگران حوزه دين و رسانه به بحث و گفتگو خواهد پرداخت.

وی افزود: جهت استفاده از نقطه نظرات تاريخی بازنمايي اين گروهک تروریستی در سريال ها نيز از جناب آقای دکتر محمد صادق کوشکی نيز دعوت به عمل آمده تا رويدادهای روايت شده در اين سريال ها به خصوص سريال نفس را که درماه مبارک رمضان سال جاری پخش شده است  از منظر تاريخی بررسی نمايند.

مدير گروه فرهنگ و هنر دينی رسانه اداره کل پژوهش های اسلامی در ادامه گفت: اين اداره کل به عنوان متولی حوزه تخصصی دين و رسانه در کشور، درصدد است تا در اين نشست ضمن بررسی نقادانه اين سه سريال، از اهتمام مجدانه جناب آقای جلیل سامان در پرداختن به موضوع انقلاب اسلامی تجليل و قدردانی نمايد. لذا از جناب  آقای روشن روان مدير گروه فيلم و سريال شبکه سوم سیما نيز دعوت به  عمل آمده تا در اين نشست حضور داشته باشند.

پژوهشگران و کارشناسان علاقمند به شرکت در اين نشست، می توانند با تلفن 02532920055 تماس بگيرند./۸۴۱/د۱۰۲/س

ارسال نظرات