۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۱۳۶۰۴
امام جمعه سپیددشت:

ایستادگی تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان است

امام جمعه سپیددشت گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و با طرح دسیسه های گوناگون در پی ضربه زدن به اصل نظام است؛ به همین دلیل تنها راه مقابله با زیاده خواهی آمریکا ایستادگی است.
برجام

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، امام جمعه سپید دشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،  با اشاره به سخنان محمدجواد ظریف در زمینه نقض برجام از سوی ترامپ اظهار داشت:‌ هدف دشمنان ضربه زدن به اصل نظام است و در این راستا هر روز دسیسه ای جدید در پیش می گیرند.

وی با یادآوری رابطه آمریکا پیش از انقلاب با ایران افزود: برای آمریکا بسیار سنگین بود که از ایران بیرون رانده شد و در این راستا از اوایل انقلاب علیه این کشور توطئه های فراوانی به راه انداخت و در قالب این توطئه ها به دنبال ضربه زدن به اصل نظام است.

امام جمعه سپید دشت خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی در عرصه جنگ نرم دست به توطئه زد و در این عرصه سبک زندگی، اعتقادات و باورهای جوانان و کانون خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و گفت: آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و دست از دشمنی بر نمی دارد و در ماجرای برجام نیز نباید به دشمن و سخنان آنان اعتماد کرد بلکه باید بدانیم که مشکلات ما با نگاه به درون کشور رفع خواهد شد.

حجت الاسلام خاص امیری با یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند آمریکا مورد اعتماد نیست، اظهار داشت: رهبری با بیان این جمله تکلیف مردم و مسؤولان را مشخص کردند و نباید هرگز به آمریکا اعتماد داشته باشند؛ چراکه آمریکا جز ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هدف دیگری ندارد.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان و سیاسیون ما باید بدانند که دشمن هرگز خوبی کشور ما را نمی خواهد، بیان کرد: بحث دشمن انرژی هسته ای و فشار اقتصادی نیست بلکه بحث دشمن اصل نظام است که آن را مورد هدف قرار داده است.

حجت الاسلام خاص امیری راه مقابله با توطئه های دشمن را ایستادگی عنوان کرد و گفت: در هر زمینه ای اگر ایستادگی کنیم دشمن نیز عقب می کشد.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید همه مشکلات اقتصادی کشور را به برجام گره بزنیم، اظهار داشت: راه حل برطرف شدن مشکلات اقتصادی تکیه بر توان و تولیدات داخلی است.

امام جمعه سپید دشت بیان داشت: مسؤولان و متولیان امر باید توجه داشته باشند که در سایه توجه به تولیدات داخلی و فعال کردن کارخانجات داخل کشور بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می شود و در این راستا باید بر نیروهای جوان و توانمند تکیه کرد./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات