۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۱۲۳۴۷
معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد؛

استفاده از ظرفيت نخبگان در مسؤوليت هاي ستادي و اجرايي

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم با اشاره به جايگاه علمي استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفيت نخبگان در مسؤوليت هاي ستادي و اجرايي تاكيد كرد.
احد جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم پيش از ظهر امروز در جلسه كارگروه آموزش و پژوهش استان قم طي سخناني نگاه ملي مديران دولتي نسبت به بحث تقويت ارتباط دانشگاه و صنعت را مورد تاكيد قرار داد.
وي با بيان اينكه برون رفت از مشكلات كشور و تحقق مولفه هاي اقتصاد مقاومتي نيازمند ارتقای جايگاه دانشگاه ها و پارك هاي علم و فناوري است افزود: استفاده از نخبگان در مسؤوليت هاي ستادي و اجرايي به عنوان يك راه حل اساسي بايستي مورد توجه قرار بگيرد.
جمالي با اشاره به اينكه بعضي از استان ها در راستاي استفاده از ظرفيت هاي دانشگاهي موفق تر عمل كرده اند ادامه داد: در بعضي مسائل آزمون و خطا ديگر جايگاهي ندارد و بايد از تجربيات موفق ساير استانها استفاده شود.
معاون استاندار قم جايگاه كشور در بحث توليد علم را نيز مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: اين ويژگي زماني حائز اهميت است كه بتوانيم از اين ظرفيت استفاده كنيم.
جمالي اظهار داشت: مجموعه ي مديريت دولت در استان قم آمادگي لازم براي تقويت ارتباط دانشگاه و صنعت را دارد.
وي همچنين تقويت جريان پژوهشي براي حل مشكلات استان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: تحقق كامل اعتبارات پژوهشي دانشگاه ها و دستگاه هاي دولتي استان قم پيگيري شود./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات