۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۱۰۰۷۸
استاندار قم تاکید کرد؛

اهتمام مدیران استان نسبت به تسریع در روند سرمایه گذاری

استاندار قم گفت: مدیران استان بایستی نسبت به تسریع در روند سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی اهتمام جدی داشته باشند.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی اظهار داشت: همکاری صمیمانه بین مجموعه مدیران اجرایی با دستگاه قضا در استان قم وجود دارد.
استاندار قم در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: مدیران استان بایستی نسبت به تسریع در روند سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی اهتمام جدی داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه های دولت و نظام افزود: چابک سازی دستگاه ها، افزایش اشتیاق کارمندان ادارات به خدمت رسانی و توسعه ی خدمات الکترونیکی از جمله مباحثی هستند که مدیران دستگاه های باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.
صادقی همچنین به بدهی های دستگاه های دولتی و سایر نهادها به شرکت های خدماتی از جمله آب، برق و گاز اشاره و خاطرنشان کرد: ادارات بایستی اعتبارات لازم برای پرداخت بدهی های خود را پیش بینی و نسبت به تسویه معوقات اقدام کنند.
صادقی افزایش گرما و به تبع آن مصرف بالای انرژی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم تا با مصرف بهینه ی مردم شاهد کاهش قطع برق در استان باشیم./۸۷۲/
د۱۰۳/ی

ارسال نظرات