۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۰۹۸۱۷
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

از محکومیت اهانت کنندگان به سپاه تا معضل فرار مالیاتی در کشور

امام جمعه همدان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش، گفت: با همه خدمات امنیتی و عمرانی که سپاه پاسداران به نظام اسلامی و جامعه می کند باز هم مورد اهانت برخی قرار می گیرد و باید ریشه این دشمنی ها را مشخص کرد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به جایگاه اهمیت شناخت انسان اظهار داشت: انسان برای شناسایی همه هستی آماده شده اما برای شناخت خود کوتاهی کرده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که خودشناسی با خدا شناسی رابطه مستقیم دارد ابراز داشت: انسان باید بداند تا زمانی که خود را نشناخته است نمی تواند نسبت به خدا شناسی ادعایی داشته باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به شیوع بیماری های روحی در جامعه اظهار داشت: بسیاری از مردم از حیث روحی مرده اند و تنها آثار حیات نباتی دارند چنان که امام علی(ع) می فرماید بدترین درد بشر فقر و درد بدتر از آن بیماری است.

وی با بیان این نکته که پیشگیری بر درمان اولویت دارد گفت: در مجمع خیرین سلامت که به همت تعدادی خیر در استان ایجاد شده است نیز اولویت بر سر پیشگیری از بیماری ها است.

وی سخن چینی را امری مذموم و ناپسند دانست و گفت: انسان همان گونه که نسبت به درمان بیماری های جسمی خود توجه دارد باید نسبت به درمان بیماری ها و رذائل اخلاقی خود هم اهتمام داشته باشد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش اظهار داشت: با همه خدمات امنیتی و عمرانی که سپاه پاسداران به نظام اسلامی و جامعه می کند باز هم مورد اهانت برخی قرار می گیرد و باید ریشه این دشمنی ها را مشخص کرد.

امام جمعه همدان در ادامه ابراز داشت: سلامت جسم و روح مساله ای است که سبب می شود جامعه در راحتی و سعادت سیر کند ولی متاسفانه امروز برخی افراد با کار شکنی ها و فرارهای مالیاتی راه را برای دیگر جرائم در جامعه هموار کرده اند.

وی در پایان به مساله اهمیت قوه قضائیه در کشور اشاره کرد و گفت:‌ مسؤولات قضایی باید در رسیدگی و بررسی پرونده های قضایی توجه بیشتری داشته باشند در غیر این صورت مشکلات عدیده ای در جامعه گریبان گیر مردم خواهد شد./۲۰۲/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات