۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۰۹۴۰۳
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

مشکلی در روند برگزاری حج امسال وجود ندارد

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گفت: بررسی مجدد اعزام زائران به حج از سوی شورای امنیت ملی به این معنا است که همه ارکان نظام پای حج ایستاده اند.
قاضی عسکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والملسمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز 14 تیر طی بازدید از سالن در دست احداث ویژه حجاج وارد فرودگاه امام خمینی(ره) شد و با رییس و مسؤولان آن دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که سخنگوی دولت اعلام کرده بحث بر سر بررسی مجدد اعزام به حج شروع شده و اینکه این روند کی به نتیجه می‌رسد، گفت: شاید یک ابهامی در صحبت ایشان وجود داشت که شورای امنیت ملی جلسه خود را برگزار کرده است این تصمیمی که گفتند به این معنا است که تمام ارکان نظام پای حج ایستاده اند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم این تصمیم اتخاذ شده و ان شاءالله حجی با شکوه هر چه تمام تر برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه حضور در مجلس و دادن گزارش از وظایف ما است، عنوان کرد: امسال هم در کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافته و در صحن علنی به گزارش جامعی از تفاهم نامه با عربستان را خدمت نمایندگان ارائه دادم که هیچ جای ابهامی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر افزود: برنامه ریزی کامل انجام شده اگر مشکل غیرمترقبه‌ای پیش نیاید با هماهنگی‌های لازم امید که به زودی شاهد حرکت حجاج به سوی حرمین شریفین باشیم.

وی ادامه داد: در تمام استان‌ها اطلاعات کاروان‌ها وارد رایانه شده که ویزاهای الکترونیکی آنها به زودی صادر شود./807/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات