۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۹۱۵۶
جانشین کارگروه فرهنگی اجتماعی سپاه لرستان:

مبلغان طرح هجرت در محرومیت زدایی دینی و فرهنگی کشور نقش آفرین هستند

جانشین کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه سپاه نقش مبلغان طرح هجرت را در محرومیت زدایی دینی و فرهنگی مهم خواند و گفت: برای ایفای نقش در عرصه تبلیغ مبلغان باید مجهز به علم روز باشند.
مبلغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی عیدی، جانشین کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بعداز ظهر امروز در همایش فصلی مبلغان طرح هجرت بلند مدت لرستان که در اردوگاه حمزه سید الشهدا(ع) خرم آباد برگزار شد، به نقش مبلغان در عرصه تبلیغ اشاره کرد و گفت: این قشر همواره با ایفای نقش تبلیغی خویش در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های رهنگی در مناطق محروم، افزود: حضور مبلغان در این مناطق ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام عیدی با بیان اینکه مبلغان طرح هجرت با حضور  در مناطق محروم در ارتقای فرهنگ و بصیرت دینی نقش آفرین هستند، اظهار داشت: حضور آنان در مناطق محروم آثار و برکات فراوانی در پی دارد.

وی ادامه داد: مبلغان طرح هجرت با تبلیغ، تبیین و نهادینه سازی آموزه های دینی و مکتب تشیع بین روستایان در مناطق دورافتاده و محروم در بصیرت بخشی به آحاد مردم جلوی رواج آسیبها را می گیرند.

جانشین کارگروه فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خاطرنشان کرد: این قشر به عنوان مشاور دینی و فرهنگی خدمات گسترده ای در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در مناطق روستایی انجام می دهند.

وی با اشاره به موفقیت مبلغان طرح هجرت در عرصه تبلیغ و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه، بیان داشت: مبلغان اعزامی در قالب این طرح توانسته اند اقدامات مؤثری در راستای محرومیت زدایی فرهنگی و دینی در کشور بردارد.

حجت الاسلام عیدی با اشاره به خدمات مبلغان طرح هجرت در حوزه عمرانی، پیشرفت و آبادانی روستاها خاطرنشان کرد: این مبلغان به عنوان یاوران سازندگی در رفع غبار محرومیت از چهره روستاها و مناطق محروم ایفای نقش می کنند.

روحیه جهادی لازمه تبلیغ اثرگذار است

وی داشتن روحیه جهادی را لازمه تبلیغ دانست و گفت: طلاب و مبلغان جوان با تقویت روحیه جهادی و سازندگی با فعالیت در در مناطق محروم باید بتوانند برنامه های تبلیغی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را ارائه دهند و در پیشرفت فرهنگی و عمرانی این مناطق نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام عیدی موفقیت طلاب و مبلغان را در گرو کسب مهارت های تبلیغی و مجهز بودن به علم روز دانست و افزود: در این راستا مبلغان با داشتن روحیه جهادی باید در کسب علم و معرفت گام بردارند و این مهم را به جوانان جامعه انتقال دهند./9459/202/ب2

ارسال نظرات