۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۰۸۸۷۳
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک تشریح کرد؛

فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه بقیه‌‌الله اندیمشک در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام آذرافروز فعالیت تبلیغی طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله(عج) اندیمشک را تشریح کرد و گفت: مبلغان در استان های لرستان و ایلام به فعالیت تبلیغی پرداختند.
فعالیت تبلیغی مبلغان

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به دلیل استفاده طلاب از این ماه پربرکت و تبلیغ آنها در برخی مناطق، تقریبا اکثر برنامه های آموزشی حوزه تعطیل بود که مبلغان حضور بهتری در مناطق تبلیغی خود داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک با تشریح برنامه های طلاب این حوزه در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: روحانیان این حوزه را جهت تبلیغ به مناطق مختلف اندیمشک و حتی استان های همجوار همچون ایلام و لرستان اعزام کردیم که به فعالیت های فرهنگی، آموزشی و امور قرآنی پرداختند.

این مقام مسوول ادامه داد: مبلغان اعزام شده علاوه بر فعالیت هایی که ذکر کردیم فعالیت های مربوط به شبهای قدر را هم اداره کردند که در ارزیابی صورت گرفته امسال فعالیت های این مبلغان در ماه مبارک رمضان بسیار مطلوب مشاهده شد.

حجت الاسلام آذرافروز خاطرنشان کرد: تعداد مبلغان روحانی اعزام شده به استان های همجوار شش نفر بودند و طلاب این حوزه هم که در سطح مساجد اندیمشک فعالیت داشتند حدود 10 مسجد را پوشش دادند.

وی در رابطه با مصاحبه صورت گرفته جهت جذب طلاب در سال تحصیلی 96-97، بیان داشت: در تاریخ 12 تا 15 خرداد سال جاری مصاحبه با متقاضیان کسب علوم دینی در حوزه علمیه سفیران هدایت بقیه الله اندیمشک برگزار شد که از میان 20 نفر، 11 نفر جذب خواهند شد./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات