۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۸۶۹۸
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قزوین تأکید کرد؛

لزوم راه اندازی قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: همان طوری که ملت ما در جریان دفاع مقدس اقدام به راه اندازی قرارگاه‌های مختلف کرد امروز هم باید قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای هوشمندی که برگرفته از اصول و مبانی دینی باشد را برای مقابله با جنگ نرم دشمن راه اندازی کنیم.
حجت الاسلام عباس نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ظهر امروز در نشست دین و رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه در جامعه گفت: امروز رسانه مهمترین ابزار فرهنگی دشمن در جنگ نرم است از این رو رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران در جهت دهی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه در جامعه افزود: در تمام جوامع دینی و غیر دینی رسانه سایه سنگین خود را بر نظام های اجتماعی و مناسبات انسانی قرار داده است اگر امروز در کشور ایران پیام انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شده است این امر به برکت نقشی است که رسانه‌ها در جامعه ایفا کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه امروز در جامعه اسلامی پیوند ارزشمندی میان مردم و رسانه برقرار شده است، اظهار کرد: رسانه همواره در هر زمینه‌ای نقش پیام رسانی خود را در جامعه بر عهده داشته و رسالتش در برقراری ارتباط با مخاطب از این جهت بوده است که درصدد آگاهی بخشی و هوشیاری آنها همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه ابراز کرد: همان طوری که ملت ما در جریان دفاع مقدس اقدام به راه اندازی قرارگاه‌های مختلف کرد امروز هم باید قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای هوشمندی که برگرفته از اصول و مبانی دینی باشد را برای مقابله با جنگ نرم دشمن راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام نظری با اشاره به نقش رسانه‌های خارجی در ترویج فرهنگ غرب تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تغییر باورها اعتقادات و سبک زندگی هستند از این رو نقش مخرب و آسیب رسانی را که رسانه‌های خارجی بر کشور ما دارند بر احدی پوشیده و پنهان نیست.

وی در پایان گفت: اگر امروز با تدبیر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ولایت‌مداری و مبارزه با ظلم و استکبارستیزی به تمام دنیا صادر شده است این امر به برکت نقشی است که رسانه‌ها در پیام رسانی ایفا کرده‌اند./873/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات