۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۰۸۶۲۷
امام جمعه خاش:

ایران همواره ندای رحمت و اتحاد را در جهان سر می‌دهد

حجت الاسلام دهقان آمریکا را عامل بی ثباتی در منطقه و جهان دانست و گفت: آمریکا در حالی ایران را عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه خاورمیانه معرفی می‌کند که خود منشأ پیدایش و حمایت از تروریست بوده و حقوق بشر را رعایت نمی‌کند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ایران اسلامی همواره در برابر مخالفان و دشمنان خود همچون رژیم صهیونیستی و آمریکا ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان با نسبت دادن اتهامات مختلف سعی می‌کنند ایران هراسی کنند و میان دولت ها و ملت های اسلامی تفرقه بیندازند.

حجت الاسلام دهقان با تأکید بر لزوم هوشیاری ملل مسلمان بیان کرد: دولت ها و امت های اسلامی باید باتوجه به بصیرت اسلامی‌خود هوشیار باشند و موجبات اتحاد و انسجام بیش از پیش کشورهای اسلامی را فراهم کنند که این به نفع جهان اسلام خواهد بود.

وی به جایگاه نظام جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: اگر همه دولت ها با دیدی کاملا منطقی و‌ کارشناسانه به ایران و انقلاب اسلامی بنگرند خواهند فهمید که ایران تهدیدی برای کشورهای منطقه نبوده بلکه همواره ندای رحمت و اتحاد را در سراسر جهان سر داده است.

امام جمعه خاش آمریکا را عامل بی ثباتی در منطقه و جهان دانست و گفت: آمریکا در حالی ایران را عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه خاورمیانه معرفی می‌کند که خود منشأ پیدایش و حمایت از تروریست بوده و حقوق بشر را رعایت نمی کند و به‌جای حمله به‌مواضع داعش، ارتش سوریه و ارتش مردمی عراق را مورد حمله قرار می‌دهد و به نوعی از تروریست های داعش حمایت می‌کند./۳۰۳/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات