۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۰۸۴۲۷
معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق اندیمشک خبر داد؛

برگزاری جلسات متعدد در مساجد جهت گزینش مطلوب طلاب در حوزه علمیه

حجت الاسلام دریکوند از جلسات متعدد با روحانیان مساجد سطح شهر و طرح امین جهت جذب مطلوب طلاب در سال تحصیلی جدید۹۶-۹۷ خبرداد.
کلاس درس حوزه علمیه

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ابراز داشت: جهت جذب طلاب برای گزینش بهتر در سال تحصیلی 96-97 جلساتی را با روحانیان مساجد سطح شهر و روحانیان طرح امین برگزار کردیم که بسیار مفید بود.

معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در رابطه با ظرفیت پذیرش این حوزه در سال تحصیلی جدید افزود: ظرفیت جذب این حوزه حداقل سی طلبه است اما مرکز خدمات حوزه مجوز پذیرش ده طلبه را داده که با رایزنی هایی که با این مرکز داشتیم در تلاش هستیم که ظرفیت پذیرش را بالا ببریم.

وی با اشاره به نحوه جذب طلاب گفت: هفتاد متقاضی ممتاز جهت مصاحبه و پذیرش دعوت کردیم که از معدل هجده به بالا هستند و از لحاظ آموزشی و علمی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند.

حجت الاسلام دریکوند در ادامه اظهار داشت: با توجه به رایزنی ها و پیگیری هایی که با مرکز خدمات حوزه علمیه داشتیم قرار شد تا سه روز آینده پاسخ نهایی در رابطه به تعداد جذب طلاب را به ما بدهند.

وی خاطرنشان کرد: مباحث آموزشی و پژوهشی در حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک قرار است ادغام بشوند و نحوه آموزش به صورت پژوهش محور باشد یعنی خود طلبه پیگیر تحقیقات علمی باشد و درکلاس توضیحات پژوهشی خود را ارائه می دهد که اشکال گیری توسط اساتید صورت بگیرد.

معاون آموزش علمیه امام صادق(ع) اندیمشک ابراز داشت: با توجه به کلاسهای آموزشی قرآن کریم و فعالیت های مطلوبی که صورت گرفت انتظار می رود که تا سال آینده حداقل پانزده حافظ قرآن داشته باشیم.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به فعالیت های آموزشی احکام گفت: کلاس های آموزشی احکام به طور مستمر برگزار می شود که برای طلاب پایه اول به صورت عملی آموزش داده می شود./9453/ت۳۰۳/ج۱

 

ارسال نظرات