۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۰۳۵۱۹

روحانی لبنانی جنایت تروریستی در تهران را محکوم کرد

رییس جمعیت علمای صور لبنان جنایت تروریستی امروز در تهران را محکوم کرد.
حجت الاسلام علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس جمعیت علمای صور لبنان با شیخ سعید قاسم رییس شورای اسلامی فلسطین دیدار کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه به ویژه مساله فلسطین پرداخت.

وی افزایش جنایت های صهیونیستی علیه ملت فلسطین در روزهای اخیر را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت که توحش دشمن صهیونیستی نمی تواند لرزه بر اندام مقاومت وارد کند بلکه سبب افزایش اراده نیروهای مجاهد خواهد شد.

این روحانی لبنانی با محکومیت اقدام تروریستی امروز در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اقدامات تروریستی که مراکز حساس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد، ادامه جنایت های تروریستی است که در بسیاری از کشورهای جهان صورت گرفت.

شیخ علی یاسین افزود: این مساله نشان می دهد که این پدیده از تجاوزگر و حامی و اندیشه یکسانی برخوردار است. بنابراین همه باید به گزینه مقاومت پایبند مانده و تحت تاثیر تفرقه افکنی هایی که به پروژه آمریکایی و صهیونیستی خدمت می کند، قرار نگیرند.

رییس جمعیت علمای صور بر لزوم ایستادگی جدی در برابر تروریسم تأکید کرد و اظهار داشت: تروریسم از کشوری به کشور دیگر در حال انتقال است و باید عملیات فوری و واقعی برای نابودی این پدیده آغاز کرد. لبنان نمونه خوبی برای این مساله است و شاهد هستیم که ارتش، ملت و مقاومت به آزادی ضاحیه جنوبی پرداخته و بسیاری از مناطق را از گزند تروریست ها حفظ کرده اند.

شیخ علی یاسین و شیخ سعید قاسم در پایان این دیدار همبستگی خود را با ملت و نظام جمهوری و همچنین همه ملت هایی که از سوی پروژه صهیونیستی ـ آمریکایی و مزدروان تکفیری آنها هدف قرار گرفته اند، اعلام کردند./980/ب902/د

 

ارسال نظرات