۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۰۳۵۱۲

حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در دفتر امام جمعه تبریز

این روزها لحظات پرکار حجت الاسلام والملسمین آل هاشم، امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی است که با دیدارهای مختلف مردم، مسؤولان تبریز و آذربایجان شرقی همراه بوده است.
دیدار امام جمعه مراغه با امام جمعه ارومیه حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، این روزها لحظات پرکار حجت الاسلام والملسمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی است که با دیدارهای مختلف با مردم، مسؤولان تبریز و آذربایجان شرقی همراه بوده است.

هنوز دیدار اقشار مختلف مردم و استان با امام جمعه تبریز ادامه دارد، اقشار مختلف مردم با حضور در محل دفتر امام جمعه تبریز با وی دیدار و بیعتی دوباره با رهبر انقلاب و آرمان‌های امام راحل داشته اند و حمایت خود را از ولی فقیه و نماینده ایشان در استان به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم و مسؤولان استانی نیز در این دیدارها حضور داشته اند، دیدار مردم هریس به همراه امام جمعه این شهرستان در روز گذشته از جمله این دیدارها بوده است، همچنین حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز با حضور در دفتر امام جمعه تبریز با وی دیدار کردند.

حجت الاسلام‌والمسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز با حضور در دفتر امام جمعه تبریز با وی دیدار و گفت‌وگو کردند و برای حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آل هاشم آرزوی توفیق و موفقیت در تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در آذربایجان شرقی را داشتند.

همچنین در این دیدار رییس حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی و رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام فعال آذر، امام جمعه ارومیه را همراهی می کردند.

در این دیدارها شاهد حضور اساتید برجسته دانشگاه و روحانیون مستقر در دانشگاه های استان نیز بودیم، دیدار مدیران و اساتید حوزه های علمیه تبریز در میان مردم با امام جمعه تبریز از دیگر حاشیه های این دیدارها است.

همچنان دیدارهای اقشار مختلف مردم، مسؤولان استان و تبریز با امام جمعه جدید تبریز ادامه دارد و این دیدارها لحظات پر مشغله ای را برای نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رقم زده است به طوری که شاهد دیدارهای مختلف و پشت سر هم وی با مسؤولان و مردم هستیم./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات