۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۰۲۷۱۵
عضو کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی:

سند ۲۰۳۰ به دنبال از بین بردن مقاومت در کشورهای اسلامی است

علم الهدی گفت: نظام سلطه می خواهد با سیاست های سند ۲۰۳۰ هر نوع مقاومت را در کشورهای اسلامی از بین ببرد، آنها می خواهند همه سیاهی لشکر نظام سلطه شوند که رهبر آن آمریکا باشد.
جمیله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جمیله علم الهدی، عضو کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست تبیین شخصیت زن از دیگاه امام خمینی(ره) امروز 13 خردادماه در دانشگاه رضوی، گفت: امام خمینی(ره) با تاکید بر سیاست همراه با دیانت در همه عرصه های زندگی انسان در جوامع  جهانی اختلال ایجاد کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: امام خمینی(ره) در آن شرایط در برابر یک تمدن ملحد، تمدنی را می خواهد بنا کند که بر مفهوم تقوا و ایمان و عمل صالح استوار است که لبه تیز دشمنی امام (ره) با آمریکا نیز از همین تفکر نشأت می گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شاه مقصد امام خمینی(ره) نبود، افزود: در واقع جهت گیری امام به نظام و تمدن مدرن است که تمدن ملحد را زیر سوال می برد و در عین حال این مسأله محلی نبود بلکه جهانی بود.  

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با این تفکر دشمنی داشت که می خواهد توحید را به جای الحاد برساند، گفت: در واقع امام هدفش این بود که غایت را جامعه توحیدی و انسان منتظر قرار بدهد و جامعه منتظر جامعه ای است که سیاست آن بر دیانت استوار است.

استاندارد سازی و نیازسازی توطئه نظام سلطه جهانی

علم الهدی با بیان اینکه نظام سلطه برای اینکه به مقاصد سرمایه داری خودش برسد، در جهت این تفکر اقدام به استاندارد سازی و نیازسازی کرد، افزود: استاندارد سازی بدین معنا است که مردم با وجود تنوع همه به سمت و سوی یک سبک زندگی و سلیقه و ذائقه پیش بروند.

وی ادامه داد: نظام سلطه در جهت نیاز سازی، نیاز به کنسرت را به جای نیاز به اشتغال فراگیر می کند و نیاز به ازدواج جای خودش را به بی حیایی و اشکال مختلف از روابط جنسی می دهد و از طرفی نیاز به تولید تبدیل به نیاز به مصرف می شود.

عضو کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه این توطئه نظام سلطه در فرآیند استانداردسازی و نیاز سازی در مورد زنان و جوانان حاد شده است، تصریح کرد: مردم به وسیله ماشین، موبایل، خانه و مدرک تحصیلی می خواهند خودشان را نشان بدهند و با مصرف این محصولات برای خود یک هویت ایجاد می کنند.

در سند 2030 تصمیم دارند که خانواده ها را نابود کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که در سند 2030 تصمیم دارند که خانواده ها را نابود کنند، گفت: در کشور ایران سال های زیادی عربها، ترکان و مغولان حکومت کردند ولی زبان ایرانیان، فارسی ماند و این موضوع به مستحکم بودن خانواده ها برمی گردد که آنان زبان فارسی را منتقل کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: نظام سلطه می خواهد که فقط یک جور ذائقه وجود داشته باشد و با سیاست های این سند هر نوع مقاومت را در کشورهای اسلامی از بین ببرند و دیگر اثری از شهدای مدافع حرم نباشد تا خودشان به راحتی به چپاول و غارت مسلمانان بپردازند و همه سیاهی لشکر نظام سلطه شوند که رهبر آن آمریکا باشد.

عضو کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: زنی که مد نظر حضرت امام خمینی(ره) است مصرف گرا نیست و در عین حال مداخلات اجتماعی موثر دارد و به پرورش نسل آینده و جامعه منتظر توجه دارد./201/934/ب1

ارسال نظرات