۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۰۲۵۳۴
آیت الله نجفی:

دشمنان مانع از آشنایی جهانیان با اسلام اصیل می‎شوند

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد که دشمنان با اقدامات مختلف مانع از آشنایی جهانیان با اسلام اصیل می‎شوند.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ ذاکر حسین مدبر از روحانیان پاکستان و رییس مدارس المعصومین (ع) با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید دیدار و گفت‎وگو کرد.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار گفت: دشمنان درپی مخفی کردن مبانی صحیح و اصیل اسلامی هستند و اجازه نمی‎دهند که جهانیان با ماهیت و حقیقت اسلامی آشنا شوند.

وی افزود: اسلام حقیقی، جهانیان را به انسانیت، رحمت، همزیستی مسالمت آمیز و همبستگی دعوت می‎کند و بدون شک دشمنان خواهان این مسائل نیستند.

این مرجع تقلید خواستار توجه و ارتباط با نسل جدید شد و تصریح کرد: باید هرگونه خدمتی که منجر به شناخت اسلام اصیل می‎شود را به نسل جدید ارائه کرد.

حجت الاسلام شیخ ذاکر حسین مدبر در این دیدار آخرین فعالیت‎های دینی، فرهنگی و آموزشی امت اسلامی در پاکستان را خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه و از حمایت‎های این مرجع تقلید تقدیر و تشکر کرد.

نیروهای امنیتی به وظایف خود عمل کنند

همچنین حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی طی پیامی حمله تروریستی به منطقه الکرادة بغداد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‎ها تن شده است را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: در روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان خبر اندوهگین حمله تروریستی به منطقه الکرادة و قلع و قمع مردم بی‎گناه را دریافت کردیم بنابراین از همه نیروهای امنیتی در رده و تشکل‎های مختلف می‎خواهیم که به وظایف خود به خوبی عمل کنند تا شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.

فرزند حضرت آیت الله نجفی اظهار داشت: از خداوند متعال و حضرت صاحب الزمان (عج) می‎خواهیم که شهدا را رحمت، مجروحان را شفا عاجل و به خانواده‎ها صبر عنایت کند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات