۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۹۹۱۷۴
حماسه ۹۶/

۱۶۰ خبرنگار در آذربایجان غربی اخبار انتخابات را پوشش می دهند

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: ۱۶۰ خبرنگار و عکاس امروز روند برگزاری انتخابات در استان را پوشش می دهند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حسام شیرازه محبت در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات با بیان اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۶۰ خبرنگار و عکاس در ستاد انتخابات استان حضور دارند افزود: در این دوره علاوه بر ستاد انتخابات در استانداری امکان بازدید و حضور خبرنگاران درفرمانداری های استان نیز فراهم شده است.

وی در ادامه از چاپ و توزیع ۵۰ هزار عدد پوستر انتخاباتی حاوی دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات، مزین به سخنان مقام معظم رهبری، امام راحل خبر داد و اظهار داشت: این پوسترها به اندازه کافی در سطح شهرهای استان نیز توزیع و نصب شده است.

شیرازه محبت همچنین گفت: در این دوره از انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا خبرنگاران و عکاسان همراه با مسئولان استانی از جمله استاندار و معاونان وی در بازدید از شعبه‌ها آنها را همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای سهولت در تردد خبرنگاران و تهیه اخبار، تصاویر و گزارش های لازم و مورد نیاز کارت شناسایی برای خبرنگاران استان تهیه شده و با نمایندگان فرمانداران نیز جهت همکاری با خبرنگاران استان، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

رأی گیری برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 616 شعبه اخذ رأی شامل یک هزار و 723 شعبه ثابت و 893 شعبه سیار آغاز شده است.

در آذربایجان غربی 2 میلیون و 340 هزار نفر حائز شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد 61 هزار و 800 نفر رای اولی محسوب می شوند.

55 هزار عوامل اجرای، برگزاری این دوره از انتخابات در استان را برعهده دارند./936/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات