۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۹۸۸۶۰
آیت الله نجفی:

تلاش نوادگان بنی امیه برای تخریب بارگاه مطهر ناکام است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خاطرنشان کرد که نوادگان بنی امیه از همه توان برای تخریب حرم حضرت رقیه(س) استفاده کرده و شکست خوردند.
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: رسانه‎ها نقش تاثیرگذاری در تغییرات اجتماعی دارند.

وی افزود: اسلام اصیل محمدی (ص) با هجمه سنگینی از سوی رسانه‎های معاند مواجه است، بنابراین رسانه‎های منصف باید واقعیت اسلام اصیل را که برگرفته از همبستگی و زندگی مسالمت آمیز اقشار و طوائف مختلف است را به جهانیان نمایش دهند.

این مرجع تقلید همچنین در دیدار جمعی از زائران حرم امام علی (ع) بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از اعضای بسیج مردمی تاکید کرد و گفت: حمایت لجستیکی از مجروحان و خانواده‎های شهدا نباید متوقف شود.

وی از خداوند متعال امنیت، ثبات و پیروزی رزمندگان بر تروریستها را مسالت کرد و ادامه داد: مجاهدان عراقی با خون خود اراضی اشغالی را لوث جریان تروریستی داعش پاکسازی کردند.

حضرت آیت الله نجفی در دیدار با خادمان حرم حضرت رقیه (س) در سوریه بیان داشت: نوادگان بنی امیه از همه توان برای تخریب این حرم استفاده کرده اما به هدف شوم خود دست پیدا نکردند.

مسؤولان این حرم، گزارشی از آخرین برنامه و پروژه‎های عمرانی را خدمت حضرت آیت الله نجفی ارائه کردند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات