۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۷۵۲
استاد حوزه علمیه:

جوانان ایران خستگی ناپذیر هستند

حجت الاسلام مؤمنی با بیان این که جوانان ما هیچ گاه از دفاع و ایستادگی خسته نمی شوند، از دولتمردان خواست به جای تکیه به بیگانگان به نیروهای جوان داخل اعتماد کند.
حجت الاسلام سید حسین مؤمنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی امشب در همایش بزرگ مجامع مذهبی قم «حامیان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی» در تکیه شاه خراسان قم اظهار داشت: رفتن پای صندوق رأی هیچ ربطی به گروه های خاص ندارد و هر کس تعهدی به اهل بیت(ع) دارد باید پای صندوق رأی برود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: وزیر اقتصاد می گوید این دولت از نظر اقتصادی توانایی لازم را نداشته و از طرف دیگر در بحث برجام هم نتوانستیم موفق باشیم، اما در عین حال به مردم دروغ می گویند که ما در اقتصاد و برجام موفق عمل کرده ایم، جای تأسف دارد.

وی ادامه داد:  این واژه که ما با جهان کنار می آییم جمله ای است که از زبان یک آدم بی سواد بیرون می آید؛ از این واژه های غلط زیاد گفته می شود؛ این افراد اعتماد و اعتقادشان به خدای متعال ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: دولتمردان به جای میتینگ ها با بازیگران و هنرمندان که در پشت پرده سینما خطاهای بسیار زیادی انجام داده اند، به شهدای مدافع حرم نگاه کنند؛ جوانان ما هیچ گاه از دفاع و ایستادگی خسته نمی شوند؛ رژیم صهیونیستی و آمریکا به این جمله شما که گفتید ما سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم، دارند می خندند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: چرا آمریکایی ها و منافقان و بهایی ها از دولتمردان دفاع می کنند؟ چرا مریم رجوی روسری بنفش به سر می کند؟ مگر شما طرفدار منافقان هستید؟ نیروهای حزب اللهی فقط یک حامی دارد و آن رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: بعضی ها به این کشور و انقلاب خیانت کرده اند؛ شما قول داده بودید کارهایی انجام بدهید و گفتید به خاطر جمله ای که روی موشک نوشته بودند نتوانستید آن را انجام دهید؛ اگر حتی این توجیه شما را قبول هم بکنیم، شما حق نداشتید خلاف تعهد عمل کنید و سند 2030 را امضا و اجرا کنید.

حجت الاسلام مؤمنی تصریح کرد: ما از آقای لاریجانی گلایه شدید داریم که در قم زندگی می کند اما محافظه کارانه عمل می کند؛ چرا آقای لاریجانی در میان مردم حاضر نمی شود و فقط در ایام محرم در یک هیأت خاص حضور پیدا می کند؟

وی تأکید کرد: ما به عنوان مردمی که شما را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده ایم از شما می خواهیم که دنبال جریان سند 2030 را بگیرید و آن را پیگیری کنید؛ ما پیرو اخلاق پیامبر اکرم(ص) هستیم و الا پرونده فساد مالی دولتمردان را فاش می کردیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اصلا نیازی به این پست ریاست جمهوری نداشت چرا که در بهترین مکان در حال خدمت به امام رضا(ع) است، اما به خاطر دیدن این مفاسد وارد میدان شده تا مردم را از این اوضاع نجات دهد.

حجت الاسلام مؤمنی تأکید کرد: دروغگویی، خلف وعده و خیانت در امانت سه نشانه نفاق است؛ این انقلاب امانت شهدا و آزادگان در دست شما است؛ در امانت خیانت نکنید و زحمات امثال شهید شهریاری ها را ضایع نکنید./840/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات