۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۶۶۲۱
شهردار قم خبر داد؛

تلاش شهرداري براي تكميل فاز نخست مترو تا پايان سال

شهردار قم با تاكيد بر اينكه بحث فاينانس تامين ناوگان مترو نهايي شده است، گفت: با توجه به نقش ويژه اين خط در تسهيل ترافيكي سعي داريم هرچه سريع‌تر آن را تكميل كنيم.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقائيان‌نژاد در حاشيه بازديد آيت‌الله عليرضا اعرافي مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور و امام جمعه قم از روند تكميل پروژه قطار شهري، با اشاره به وضعيت تكميل ايستگاه‌هاي فاز نخست مترو تصريح كرد: اين پروژه يكي از پروژه‌هاي مهم شهري قم است كه سعي داريم فاز نخست را در ۵ كيلومتر تا پايان امسال به بهره‌برداري برسانيم.

سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اينكه بحث فاينانس تامين ناوگان مترو نهايي شده است، گفت: با توجه به نقش ويژه اين خط در تسهيل ترافيكي سعي داريم هرچه سريع‌تر آن را تكميل كنيم.

وي با بيان اينكه در فاز نخست مترو قم ۶ ايستگاه وجود دارد خاطرنشان كرد: با توجه به محدوديت اعتباراتي كه وجود دارد بخشي از اين ايستگاه‌ها را در مدار قرار داده و پس از راه‌اندازي خط به مرور باقي ايستگاه‌ها را در اختيار مردم قرار مي‌دهيم.

شهردار قم با تاكيد بر عزم شهرداري بر اجراي عمليات عمراني خط دوم مترو قم بيان كرد: با توجه به اقداماتي كه صورت گرفته اميدواريم به زودي شاهد اجراي پروژه خط دوم در شهر قم باشيم و اقدامات براي تامين فاينانس اين خط در حال انجام است./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات