۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۹۶۱۱۷
امام جمعه بابلکنار:

مردم در انتخابات مشارکتی گسترده و توأم با بصیرت داشته باشند

امام جمعه بابلکنار بر لزوم هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: مهمترین اولویت در انتخابات مشارکت گسترده و هوشمندانه و توأم با بصیرت مردم در تعیین سرنوشت است.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار عصر امروز در دیدار جمعی از نیروهای ولایی و فعالان انقلابی در شهر مرزیکلا با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات در کشور مسیر حرکت انقلاب را معین می کند و باید نیروهایی انتخاب شوند که لیاقت و شایستگی مدیریت در نظام اسلامی را داشته باشند.

وی بر لزوم هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: مهمترین اولویت ما در انتخابات مشارکت گسترده و هوشمندانه و توام با بصیرت مردم در تعیین سرنوشت است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به شاخصه های مطرح شده درباره رییس جهوری تراز انقلاب اسلامی در مطالبات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دیدگاه ها و مطالبات مقام عظمای ولایت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید از سوی مسؤولان و مردم در نظام جمهوری اسلامی به عنوان فصل الخطاب پذیرفته شود.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به ویژه در دولت یازدهم شاهد رفتارها و نگرش هایی مغایر با مصالح نظام اسلامی و اصول انقلاب بودیم.

حجت الاسلام بابائیان با انتقاد شدید از برخی هتک حرمت ها به مقدسات از سوی برخی از چهره های سیاسی و در قالب گردهمایی های انتخاباتی، گفت: مردم در انتخابات به کسانی که برای رسیدن به قدرت و تشویش اذهان عمومی حاضر به اهانت به مقدسات اسلامی و مذهبی هستند، رای نخواهند داد.

وی ادامه داد: اهانت به ائمه اطهار در گردهمایی انتخاباتی در ایلام و بعد از آن اهانت به شهدای مظلوم مدافع حرم از سوی یک چهره بدنام سیاسی نشان دهنده یک جریان خزنده برای تقابل با ارزش ها ومقدسات دینی در کشور است.

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه با اشاره به مناظره های زنده انتخاباتی میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: کاندیداها دقت کنند که برای جلب توجه افکار عمومی نباید موجب شادی دشمنان شوند و انعکاس حرف های بیگانگان از تریبون های رسمی کشور پذیرفته شده نیست.

وی مردم را عامل اقتدار و قدرت در کشور دانست و تاکید کرد: مردم با حضور مقتدرانه در همه صحنه های انقلاب از جمله انتخابات نقش آفرین هستند و این سطح از مشارکت در سراسر دنیا کم نظیر محسوب می شود.

حجت الاسلام بابائیان اظهار داشت: حضور با صلابت مردم در حفظ و صیانت از انقلاب به رغم تلاش های مذبوحانه دشمنان با انواع فشارها و تهدیدها در کنار قدرت نیروهای مسلح توانست اقتدار و امنیت را در کشور تامین کند و سایه جنگ را از کشور دور نماید.

وی افزود: مدافعان حرم هزاران کیلومتر آن سوی مرزها برای امنیت کشور از جان، فرزندان، همسر و همه هستی خود گذشتند تا امروز شاهد برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور با امنیت بالا در کشور باشیم.

امام جمعه بابلکنار یکی از شاخص های اصلح را در انتخابات ناراحتی دشمنان از حضور این فرد در راس دستگاه اجرایی کشور دانست و گفت: مردم به کسی در انتخابات ریاست جمهوری رای می دهند که بیشتر از دیگر کاندیداها مورد هجوم رسانه های بیگانه قرار می گیرد زیرا کسی از اقتدار و عزت ما با تمام وجود دفاع می کند، مورد غضب و عصبانیت دشمنان قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از روش های نفوذ دشمنان تربیت افراد با استفاده از ابزار رسانه به منظور اثرگذاری بر فرایند داخلی کشور است و باید همگان در برابر این توطئه هوشیار باشند.

حجت الاسلام بابائیان تصریح کرد: سکان اجرایی کشور باید در دست کسانی باشد که در دارای سه ویژگی صبر و استقامت، آگاهی و معرفت در کنار بصیرت و بیداری باشد./202/1313/ب1

ارسال نظرات