۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۶۰۰۹
فروزنده:

رقیب روحانی و جهانگیری عملکرد دولت یازدهم است

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: آقای روحانی بیش از ۱۵۰ وعده داد اما امروز قضاوت مردم آن است که دولت موفق نبوده است.
فروزنده

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اشاره به مناظره ریاست جمهوری در روز گذشته بیان داشت: مناظرات نشان داد دولت برنامه روشنی ندارد تا بتواند از عملکرد خود دفاع کند. 

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین رقیب روحانی و جهانگیری عملکرد دولت یازدهم است اضافه کرد: دولت یازدهم شعارهای زیادی داد و طوری رفتار کرد که من همه مشکلات را حل می‌کنم. آقای روحانی بیش از 150 وعده داد اما امروز قضاوت مردم آن است که دولت موفق نبوده است. 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: وقتی نقدی از دولت می‌شود به جای اینکه پاسخگوی آن باشد به دیگران توهین می‌کند. در این مناظرات هم شاهد بودیم به جای اینکه توضیح دهند در این 4 سال چه کردند با انشا خوانی جهانگیری و ترساندن مردم توسط روحانی بحث دوقطبی کردن سیاسی را دنبال می‌کنند. 

فروزنده تاکید کرد: مردم می‌دانند امنیت کشور به خاطر مجاهدت‌های جریان انقلابی بود. اگر تلاش‌های علمی در مسائلی چون اقدامات نظامی، نانو، هسته‌ای و مسئله مقاومت نبود امروز کشور امنیت نداشت. 

وی ضمن اشاره به اینکه هر کجا در این کشور آسیب دیدیم به خاطر تفکر لیبرالی بوده است، گفت: تفکر لیبرالی تفکری ترسویی است که از کشور و منافع آن دفاع نمی‌کند. ما در بحث برجام به وعده‌های خود عمل کردیم اما دشمنان بدعهدی کردند و دولت حتی از یک رفتار انقلابی در مقابل عملکرد دشمنان دریغ کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس مطرح کردن نبود آزادی توسط روحانی را بی‌انصافی دانست و در این‌باره گفت: وقتی به عملکرد دولت یازدهم در مسئله آزادی نگاه می‌کنیم شاهد وجود رفتار افراط‌گرایانه است که باعث ایجاد بی‌بند و باری‌هایی شده است. 

فروزنده اضافه کرد: ارزیابی من از مناظرات این است که جریان انقلابی و آقای رئیسی با صلابت صحبت کرد و این نکته را هم که آقای رئیسی مطرح کردند که هر انتقادی به دولت می‌شود آن را به دولت گذشته ارجاع می‌دهند، حق بود. همچنین جریان انقلابی ایشان برای اداره کشور برنامه دارد و جهت‌گیری آنها نوکری مردم و توجه به محرومان است./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات