۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۹۴۸۴۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب:

دشمن از مسؤولان انقلابی و جهادی هراس دارد

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر انتخاب فرد اصلح با روحیه انقلابی و ولایی، گفت: دشمن از افراد با روحیه انقلابی و جهادی در داخل کشور هراس دارد.
حجت الاسلام ولائی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب کشور امروز در جمع روحانیان و ائمه جماعات مرند با بیان اینکه روحانیت و ائمه جماعات حافظان و پاسداران دین اسلام هستند، اظهار داشت: روحانیت وظیفه مهم و خطیری را در شرایط حساس دارد.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت باید امروز که در شرایط حساسی قرار داریم احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به مسائل روز دینی و سیاسی داشته باشد، بنابراین باید روحانیت تلاش بیشتری را برای تبیین مسائل سیاسی و دینی در میان مردم داشته باشد.

حجت الاسلام ولائی با اشاره به برنامه براندازی نرم دشمن برای از میان بردن نظام اسلامی و انقلاب، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای ریشه کن کردن اندیشه انقلابی و روحیه جهادی در داخل کشور به ویژه در میان مسؤولان می کند و هدفش جزء تضعیف اسلام و انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه دشمن برای دستیابی به چنین اندیشه و اهدافی به دنبال دست هایی در درون نظام اسلامی و کشور ایران است، ابراز داشت: بنابراین دشمن همیشه به دنبال افرادی است که کمک یار آنها برای براندازی باشد تا این اندیشه اسلامی و انقلابی از کشور برچیده شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب کشور با اشاره به استراتژی دشمن با هدف غیر اندیشه و تفکرات مسؤولان کلیدی نظام به ویژه دولتمردان، گفت: هدف دشمن از چنین اقداماتی ایجاد زاویه میان مردم، مسؤولان و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به هراس دشمن از افراد با روحیه انقلابی و جهادی در داخل کشور، تصریح کرد: از این رو باید تلاش کنیم در انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنیم که دارای معیارهای اصلحیت چون انقلابی بودن، ولایت‌مدار، شجاع و پرتحرک باشد تا بتواند با این روحیه همه نقشه های دشمنان داخلی و خارجی نظام را نقش برآب کند./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات