۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۹۴۸۲۲
رييس مجمع عالي قشر بسيج كارگري كشور:

اصلاح طلبان از آقاي روحاني عبور می‌كنند

حجت الاسلام حسيني، گفت: حضور و جديتي كه آقاي جهانگيري درهمين مناظره اول به خرج داد اصلاح طلبان ترغيب شدند تا از آقاي روحاني عبوركنند و به سراغ آقاي جهانگيري بروند.
حجت الاسلام دكتر سيد مهدي حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام  سيد مهدي حسيني پيش از ظهر امروز درحاشيه همايش نخبگان و تلاشگران عرصه كار و تولید در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: براساس دسته بندي هاي دوستان، سرمربيان استان تهران كه ديروز در خدمت برخي از مسؤولين بوديم بعد از اولين مناظره نامزدهاي رياست جمهوري دوستان تفاوت خيلي شديدي را نسبت به درصد آرا احساس مي‌كردند كه نشان مي داد آراي آقاي جهانگيري تفاوت شديدي دارد و حتي در برخي از جمع بندي‌ها درصد ميزان راي آقاي جهانگيري بالاتر از روحاني بود.

وي افزود: از طرف ديگر با حضور و جديتي كه آقاي جهانگيري درهمين مناظره اول به خرج داد اصلاح طلبان ترغيب شدند تا از آقاي روحاني عبوركنند و به سراغ آقاي جهانگيري بروند كه اين موضوع در بحث اصلاح طلبان مسلم است.

رييس مجمع عالي قشر بسيج كارگري اظهار داشت: اطلاع طلبان مدتي بودکه  مي خواستند از آقاي روحاني عبور كنند و این اتفاق با حضور آقاي جهانگيري در مناظره اول رقم خورد.

وی ادامه داد: تلنگري كه آقاي قاليباف به جهانگيري زد و ايشان را برنگيخت، سبب شد در دو مناظره آينده برخي از مشاوران خوب در مجموعه خودشان  قرار بگیرند و ایشان را كمك كنند تا بحث هاي اساسي را مطرح و پشتيبان كنند./1307/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات