۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۹۲۸۱۲
آیت الله صفایی بوشهری:

نظر شورای نگهبان میزان و فصل الخطاب است

امام‌جمعه بوشهر کاندیداهای انتخاباتی را به قانون مداری و اخلاق انتخاباتی سفارش کرد و گفت: شورای نگهبان افرادی را تائید کرد و همه باید پیروی کنند و اگر اعتراضی دارند مکتوب آنرا اعلام تا رسیدگی شود.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی، گفت: قدرت‌های بزرگ کارشان تشر زدن است و ما نباید تحت تأثیر این‌گونه تهدیدها قرار بگیریم و اگر این‌گونه شود این اول بدبختی یک ملت است زیرا این نشان می‌دهد که ما ضعیف هستیم و شما می‌توانید حمله کنید.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: اگر کسی می‌خواهد بترسد به‌پای ملت ایران ننویسد، ملت ایران ملت شجاعی است و در برابر تمام تهدیدهای تاریخی ایستاده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: آمریکا و چه بالاتر از آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند اگر ما با اقتدار باشیم خدا با ماست و اگر ما در صراط خدا قدم برداریم خدا با ما است و هر وقتی خدا با ما بود هیچ‌کسی توان مقابله با ایران را ندارد.

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات پرشور شرکت کنند و به فرد اصلح رأی دهند، دشمن با تهاجم اقتصادی برای ضربه زدن و تخریب نظام برنامه دارد و از این رو در عرصه اقتصادی همه فعال شوند و در جهاد اقتصادی شرکت کنند.

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است گفت: سپاه یک نعمت الهی و موهبت خدادادی است که نصیب نظام ما شده است که از همان بدو تشکیل مایه اقتدار نظام بوده است و در 8 سال دفاع مقدس چه عظمت و حماسه‌ای آفریدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: الآن سپاه در همه عرصه‌های خدمات اجتماعی و فرهنگی، پروژه‌های راه‌سازی و سدسازی، ایجاد برخی از فازهای پارس جنوبی و دیگر امور فعالیت‌هایی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: سپاه در فضای سرزمین‌های اسلامی با مشاوره‌هایی که می‌دهند سبب حفظ نظام اسلامی در کشورهای مسلمان هم هستند که نمی‌گذارند پای داعش و امثال این گروه‌های تروریستی به مرزهای کشور نزدیک شود.

امام‌جمعه بوشهر کاندیداهای انتخاباتی را به قانون مداری و اخلاق انتخاباتی سفارش و تأکید کرد: شورای نگهبان افرادی را تائید کردند و همه باید پیروی کنند و احترام بگذارند و اگر اعتراضی دارند مکتوب اعتراض خود را اعلام کنند تا بررسی شود، میزان و فصل الخطاب در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان، شورای نگهبان است./۲۰۲/۸۴۶/ب۱

ارسال نظرات