۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۹۲۷۷۴
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:

کاندیداها وعده های خلاف واقع ندهند

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که کاندیداها نباید وعده های کذب و خلاف واقع به مردم بدهند، گفت: نامزدهای انتخابات نباید به مردم وعده هایی دهند که توان انجام آن را نداشته باشند.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) در دوران ۵۷ ساله زندگی، توان خود را برای بصیرت بخشی به جامعه صرف کردند.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایگاه ویژه ای دارد اظهار داشت: همگان باید بدانند که نداشتن قدرت و امکانات سبب نمی شود که انسان مومن از انجام امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اهل بیت(ع) در شرایطی که قدرت بر حاکمیت داشتند، امر به معروف و نهی از منکر را به صورت خصوصی انجام می دادند و این می تواند برای ما یک الگو باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماه رجب، شعبان و رمضان ماه خودسازی و تزکیه نفس است و این تزکیه نفس است که سبب می شود انسان نسبت به دستگیری از گرفتاران و رفع مشکل محرومان تلاش کند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات اظهار داشت: انتخابات نقش تعیین کننده ای در سرنوشت ملت ایران دارد و حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای سبب سربلندی ملت ایران است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات سبب سربلندی و سرافرازی انقلاب اسلامی ایران است و مردم باید در خلق این حماسه حضور فعال داشته باشند.

وی با بیان این که کاندیداها نباید وعده های کذب و خلاف واقع به مردم بدهند، افزود: نامزدهای انتخابات نباید به مردم وعده هایی دهند که توان انجام آن را نداشته باشند و  از دادن عده های مشکوک پرهیز کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان در پایان گفت: توهین، تخریب و تهمت رقبا نباید در میان نامزدهای انتخابات مشاهده شود و افراد نباید چنین اجازه ای را درباره دیگران به خود دهند./۲۰۱/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات