۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۴۹۱۶۴۵
وزیر ارشاد:

دولتی کاملا پاسخگو هستیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پاسخگویی وظیفه ما است، ما دولتی کاملا پاسخگو هستیم و تمام مواضع و عملکرد ورازت ارشاد را به اصلاع خواهیم رساند.
صالحی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سیدرضا صالحی امیری  وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران در مراسم تکریم مهدی محقق و حسن بلخاری گفت: ما دولتی کاملا پاسخگو هستیم، از این رو در نشست رسانه‌ای که در بهار 96برگزار خواهد شد تمام مواضع و عملکرد ورازت ارشاد را به اصلاع خواهیم رساند و درواقع پاسخگویی وظیفه ما است، در نشست آتی همچنین برنامه‌های فرهنگی رئیس جمهور را نیز بیان خواهم کرد.

صالحی امیری در مورد جا به جایی روسای پیشین و فعلی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی نیز افزود: امروز شاهد نقل و انتقالاتی درانجمن مفاخر فرهنگی بودیم که حسن بلخاری با تایید ریاست جمهوری به عنوان مدیرعامل انجمن منصوب شد، دراین میان بنده نیز برنامه‌هایی را به این بزرگواران ارائه دادم وامید است انجمن بتواند با سرعت بیشتری به کارخود ادامه دهد.

وزیر ارشاد در پایان نیز گفت: درحدود یک قرن ازفعالیت این انجمن می‌گذرد و از این رو یکی از باسابقه‌ترین نهادهای کشوربه شمار می‌آید، هدف بارز این انجمن هم تجلیل و قدردانی از مفاخر و بزرگان حوزه فرهنگ، ادب، شعر و عرفان است که در سراسر کشور قرار گرفته‌اند./816/پ۲۰۲/ص

ارسال نظرات