۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۹۱۶۲۷

پاپ خواستار توجه بیشتر کاتولیک‌ها به سرنوشت مهاجران شد

رهبر کاتولیک‌های جهان در ادامه ابراز نگرانی‌ها از وضعیت مهاجران در جهان، خواستار توجه بیشتر کاتولیک‌ها به سرنوشت مهاجران و افراد آسیب‌پذیر شد.
پاپ فرانسیس

به گزارش خبرگزاری رسا، «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان در آستانه جشن عید پاک از مسیحیان خواست توجه بیشتری به سرنوشت مهاجران، فقرا و افراد آسیب‌پذیر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رویتزر، پاپ در اظهاراتی اعلام کرد: «ما امروز می‌توانیم درد را در چهره بسیاری از مهاجران که از کشور و خانه و خانواده‌های خود محروم شده و به کشورهای دیگر مهاجرت کرده‌اند، ببینیم و نباید این چهره‌ها را به فراموشی بسپاریم بلکه باید آن‌ها را همواره در نظر داشته باشیم و توجه بیشتری به سرنوشت مهاجران و افراد آسیب‌پذیر به ویژه زنان و کودکان معطوف داریم».

اظهارات رهبر کاتولیک‌های جهان در حالی صورت می‌‌گیرد که وی همواره از کشورهای اروپایی خواسته است درهای خود را به روی مهاجران و پناهجویان باز کنند.

هر روز به شمار زنان و کودکان پناهجویی که راه مهاجرت را در پیش می گیرند، افزوده می‌شود و همواره این ترس وجود دارد که مبادا این افراد به دام گروه‌های تبهکار افتاده و مورد آزار و اذیت و خشونت قرار گیرند./۸۴۷/ب103/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات