۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۰۵۱۲
مرکز خدمات پردیسان برگزار می کند؛

اردوی یک روزه کاشان ویژه طلاب و روحانیان

مرکز خدمات حوزه علمیه نمایندگی پردیسان اردوهای یک روزه به مقصد کاشان را برای طلاب و روحانیان ساکن در این منطقه برگزار می کند.
کاشان اعزام مبلغان اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اردوهای یک روزه به مقصد کاشان ویژه طلاب و روحانیان منطقه پردیسان توسط نمایندگی پردیسان مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار می شود.

برپایه این گزارش، این اردوها در سه روز 24، 25 و 31 فروردین ماه برگزار می شود و طلاب و روحانیان منطقه پردیسان می توانند در این اردوها شرکت کنند.

هزینه شرکت در این اردو به ازای هر نفر 15 هزار تومان است و طلاب شاغل نیز 50هزار تومان پرداخت می کنند و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای دریافت نمی شود.

اولویت شرکت با افرادی است که تاکنون در این اردوها شرکت نکرده‌اند و حضور سرپرست خانواده در اردو الزامی است و ساعت حرکت 7 صبح همراه با سرو صبحانه و ناهار می باشد.

حمام فین کاشان، نیاسر و امامزاده سلطان‌علی بن امام محمدباقر(ع) از مکان هایی است که در این اردو برای بازدید در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به اتاق 112 واحد فرهنگی مرکز خدمات پردیسان به نشانی: پردیسان بلوار آزادی (کانال)، خیابان شهید کوچکی، خیابان شهید دهنوی مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 31204960 و 31204957 تماس حاصل نمایند./872/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات