۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۸۹۵۷۷
شهردار قم تأکید کرد؛

ظرفيت‌هاي معنوي شهر قم به زائران معرفي شود

شهردار قم با اشاره به ظرفيت‌هاي معنوي و مذهبي شهر همچون حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمكران گفت: بايد بيش از پيش به ظرفيت‌هاي قم و معرفي آن به مردم و تقويت قم‌گردي اهمیت دهیم.
سقائیان نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائيان‌نژاد با تاكيد بر زيباسازي شهر و ايجاد فضاهاي تفريحي و سبز بيان كرد: هم براي همشهريان هم زائرين بايد بسترهاي غني‌سازي اوقات فراغت فراهم شود و براي اين اوقات زيرساخت‌هاي لازم ايجاد شود.

شهردار قم با اشاره به ظرفيت‌هاي معنوي و مذهبي شهر همچون حرم مطهر حضرت معصومه و مسجد مقدس جمكران تصريح كرد: بايد بيش از پيش به ظرفيت‌هاي قم و معرفي آن به مردم و تقويت قم‌گردي حركت كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه قم خاستگاه انقلاب و مركز تشيع است تصريح كرد: در آستانه تابستان و حضور زائرين و مسافرين در شهر قم هستيم و بايد ظرفيت‌هاي اين شهر خصوصا در حوزه معنوي و علمي به مردم معرفي شود.

سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اينكه اگر زائرين با هدف وارد شهر قم شوند باز هم برمي‌گردند خاطرنشان كرد: با همه اين مسائل ستاد نوروزي در شهرداري از سه ماه قبل از نوروز كار خود را آغاز كرده است و در اين اقدام با آستان مقدس حضرت معصومه، مسجد مقدس جمكران، اوقاف و نيروي انتظامي هماهنگ بوده است.

وي با تاكيد بر هماهنگي و تعامل مطلوب شهرداري با ارگان‌هاي داخلي استان تصريح كرد: اطلاع‌رساني مطلوب و هدفمند در شهر از اولويت‌هاي حركت ما در ستاد نوروزي شهرداري بوده و به همين منظور در مناطق هشتگانه ستادهاي اطلاع‌رساني نيز تشكيل شده است./872/د102/ی

ارسال نظرات