۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۸۹۰۶۱
یکی از رهبران حماس:

قاتلان شهید «فقها» نمی توانند از مجازات فرار کنند

یکی از رهبران حماس تاکید کرد که قاتلان شهید "مازن فقها" از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس نخواهند توانست از مجازات و از دست ملت و مقاومت فلسطین فرار کنند.
هنیه

به گزارش خبرگزراری رسا، اسماعیل هنیه، نایب ریس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که قاتلان شهید "مازن فقها" از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس نخواهند توانست از مجازات و از دست ملت و مقاومت فلسطین فرار کنند و این مجازات دیر یا زود اعمال خواهد شد.

وی در مراسم نصب بنای یادبود جنبش اسیر فلسطین در منطقه سودانیه در شمال غرب غزه به مناسبت روز اسیر فلسطین تصریح کرد که «آماده باش امنیتی 24 ساعته در غزه نتیجه خواهد داد و سرنخ های جنایت ترور شهید فقها به دست خواهد آمد.»

این مقام ارشد حماس در ادامه افزود: ترورها، اسارت و محاصره باعث ترس و تضعیف ما نخواهد شد و اشغالگران از این سرزمین اخراج خواهند شد.

هنیه با تاکید بر حمایت خود از سرویس های امنیتی فلسطین در نبرد بی وقفه علیه اشغالگران صهیونیست تصریح کرد که «دست هایی که در ترور شهید فقها نقش داشتند، هیچ مکان امنی بر روی زمین و در پهنه تابش خورشید نخواهند داشت.»

گفتنی است که شهید مازن فقها هفته گذشته به ضرب 4 گلوله ای که از سلاح مجهز به صدا خفه کن شلیک شده بودند، به شهادت رسید و جنبش حماس و گردان های قسام تهدید کردند که این جنایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت. حماس تاکید کرده است که رژیم صهیونیستی در پشت پرده این عملیات ترور قرار دارد و گردان های قسام از زمان وقوع حادثه مذکور تحقیقات گسترده ای را به همراه سرویس های امنیتی فلسطین در غزه برای کشف سرنخ های این جنایت و عاملان آن آغاز کرده است./847/ب102/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات