۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۸۷۰۵
آیت الله سبحانی خواستار شد؛

تلاش مضاعف مسؤولان برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه کاره قم

حضرت آ‌یت الله سبحانی با اشاره به برخی پروژه های نیمه کاره از جمله مونوریل، خواستار تلاش مضاعف مسؤولان برای بهره برداری از آنها و ارائه خدمات به مردم شد.
آیت الله سبحانی در دیدار استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید نیز در دیدار استاندار قم با اشاره به خدمات مجموعه دستگاه های دولتی قم در ایام نوروز، این خدمات را شایسته شان استان قم دانست.
این مرجع تقلید همچنین با اشاره به برخی پروژه های نیمه کاره از جمله مونوریل، خواستار تلاش مضاعف مسؤولان برای بهره برداری از آنها و ارائه خدمات به مردم شد.
استاندار قم نيز  ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي مسئولان در سال 95 گفت: خوشبختانه تعامل بسيار خوبي براي توسعه ي همه جانبه ي استان قم شكل گرفته است.
نماینده عالی دولت در استان به برنامه ها و اقدامات استان در بحث اقتصاد مقاومتی و رونق تولید پرداخت و با بیان اینکه بازگرداندن شرکت فولاد غرب آسیا به چرخه ی تولید مهمترین اقدام مسئولان استان در این زمینه بود اظهار داشت: 2000 میلیارد ریال تسهیلات در سال 95 برای تثبیت و توسعه ی اشتغال به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.
صادقي با بيان اينكه بيش از 2500 ميليارد تومان افتتاح پروژه در استان قم در دولت تدبير و اميد داشته ايم افزود: نتيجه ي اقدامات صورت گرفته بهره برداري از بسياري از طرح هاي عمراني تاثيرگذار در بخش هاي مختلف بوده است.
وي اقدامات ستاد تسهيلات زائران نوروزي را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش كرديم تا رضايتمندي مردم قم و زائرين و مسافرين را در اين ايام تامين کنیم./1323/د102/ص

ارسال نظرات