۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۸۵۶۳۷
امام جمعه زرگرشهر:

مردم باید رونق اقتصادی را به عینه مشاهده کنند

حجت الاسلام شیخی با تاکید بر این نکته که مردم باید رونق اقتصادی و عبور از رکود را به عینه لمس کنند، گفت: جمله تحویل گرفتن یک خرابه برای یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی غیر قابل قبول است.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، امام جمعه زرگرشهر عصر امروز در جمع نیروهای ارزشی و انقلابی لاله آباد در مسجد جامع این منطقه با اشاره به اینکه شبهات مختلف دشمن در آستانه انتخابات و تضعیف اتحاد و انسجام داخل کشور بیشتر شده است، گفت: دشمن برنامه های زیادی را برای اثرگذاری در کشور در آستانه انتخابات تدارک دیده است و باید همگان در این خصوص هوشیار باشند.

وی افزود: درگیری داخلی و پایین آمدن مشارکت مردم با ایجاد فتنه ای دیگر از اهداف دشمنان برای سال آینده است.

عضو هیات امنای مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با بیان لزوم هوشیاری در آستانه انتخابات و برخی تحرکات عناصر فتنه، خاطرنشان کرد: دشمن مترصد فرصتی برای ایجاد شکاف در بدنه و صفوف کشور با فتنه ای دیگر است و باید همه افراد به ویژه نخبگان سیاسی در این خصوص هوشیار باشند.

وی به برخی گلایه های مردم از کاستی ها و مدیریت ضعیف در کشور، تاکید کرد: امروز مساله گرانی، بیکاری و رکود اقتصادی از جمله دغدغه های اصلی مردم است.

حجت الاسلام شیخی با انتقاد از اهتمام کم دولت به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: سال 95 را در حالی به پایان می رسانیم که بیش از سه سال از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گذشته است و امسال هم به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی معظم له نامگذاری شد.

وی افزود: مردم منتظر گزارش دقیق دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی هستند تا از اقدام های انجام شده در سالی که به نام اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، مطلع شوند.

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این مطلب که در ماه های پایانی دولت یازدهم باید ارزیابی درست و دقیقی از جهت گیری و اقدام دولت در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد داشت، گفت: برخی از مسؤولان دولت در پاسخ به برخی مشکلات در کشور، هنوز از تحویل خرابه ای از دولت قبل سخن می رانند اما این حرف نزدیک به چهار سال از عمر این دولت به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر کشور خرابه بود، شما با چشم باز به میدان انتخابات وارد شدید، اظهار داشت: مردم هنوز وعده صد روزه رییس دولت برای تحول بزرگ اقتصادی را فراموش نمی کنند و اگر این دولت دارای یک تیم اقتصادی متحد و منسجم بود، می توانست تحول عظیمی در اقتصاد کشور به ویژه در اقتصاد مقاومتی ایجاد کند.

حجت الاسلام شیخی با تاکید بر این نکته که مردم باید رونق اقتصادی و عبور از رکود  را به عینه لمس کنند، خاطرنشان کرد: جمله تحویل گرفتن یک خرابه برای یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی غیر قابل قبول است زیرا یک مدیر باید با چشمانی باز  وارد عرصه مدیریت شود و پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری دولت دوازدهم باید با برنامه و با ارزیابی دقیق و درست اوضاع کشور به میدان رقابت انتخاباتی وارد شوند زیرا گفتن حرفهایی مانند تحویل گرفتن یک خرابه بعد از رای آوری، خیانت به درک و شعور مردم است.

امام جمعه زرگرشهر اذعان کرد: حق مردمی که در سردترین و سخت ترین شرایط در همراهی و حمایت از نظام اسلامی مانند راهپیمایی 22 بهمن به میدان می آیند، این نیست که امروز از وضعیت معیشتی و مشکلاتی مانند گرانی، بیکاری و تورم نگران باشند.

وی با بیان این مطلب که دولت نباید از خدمت رسانی به مردم شانه خالی کند، گفت: اگر دولت به جای اهتمام همه جانبه به مذاکرات هسته ای که تنها نابودی دستاوردهای هسته ای را در پی داشت، به اقتصاد داخلی توجه می کرد، شاهد گشایش ها و رونق خوبی در اقتصاد داخلی بودیم./202/1313/ب1

ارسال نظرات