۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۸۴۹۹۳
امام جمعه بروجرد:

کاهش فاصله طبقاتی حاصل برقراری عدالت اجتماعی است

امام جمعه بروجرد کاهش فاصله طبقاتی و از بین بردن فقر را حاصل برقرار عدالت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی در این زمینه فعالیت چشمگیری انجام می دهد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد به سالروز تأسیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این نهاد به فرمان امام راحل در راستای کمک به محرومان تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه کمک به محرومان و مستضعفان و از بین بردن فاصله طبقاتی در جامعه از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران است، افزود: برقراری عدالت اجتماعی موجب از بین رفتن فقر و فاصله طبقاتی می شود.

امام جمعه بروجرد پیشرفت و توسعه کشور را از دیگر نتایج برقراری عدالت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: مسؤولان در عرصه های گوناگون در این زمینه باید فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به مشارکتهای مردمی در راستای فعالیت کمیته امداد، بیان داشت: ریشه همه موفقیت های این نهاد در جلب مشارکتهای مردمی است.

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر ضرورت جلب اعتماد سازی مردم خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) ازنهادهای مهم و ضروری انقلاب اسلامی است و در جلب اعتماد مردم و مشارکتهای مردمی در راستای از بین بردن فقر و فاصله طبقاتی در جامعه اقدامات شایسته ای انجام می دهد.

وی اقدامات کمیته امداد را شایسته و قابل تقدیر دانست و گفت: این نهاد باید به دور از جریانهای سیاسی و انتخاباتی در راستای عمل به وظایف خویش ایفای نقش کند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خاطرنشان کرد: کمیته امداد با حفظ بی طرفی خویش در حفظ اعتماد مردمی نسبت به این نهاد انقلابی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه هر سال افرادی به خودکفایی رسیده و از حمایت کمیته امداد خارج می شوند، بیان داشت: برای موفقیت در این زمینه باید خودکفایی افراد بررسی شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات