۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۸۴۱۵۶
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اعزام 365 مبلغ ایام فاطمیه به مناطق مختلف خراسان جنوبی

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فاطمیه حدود 365 نفر مبلغ به شهرها و روستاهای استان اعزام می شوند و به تبیین معارف حضرت زهرا(س) می پردازند.
اعزام مبلغان حوزه

حجت الاسلام علی کوثری نیا، مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: در ایام دهه فاطمیه حدود 365 نفر مبلغ به شهرها و روستاهای استان اعزام می شوند و به تبیین معارف حضرت زهرا(س) می پردازند.

وی با بیان اینکه این مبلغان اعم از روحانیان مستقر، بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند، گفت: این مبلغان اعزامی فعالیت خود را در شهرها و روستاها به مدت یک هفته آغاز کرده اند.

مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: سخنرانی پیرامون زندگی حضرت زهرا(س)، تبیین جایگاه حجاب و عفاف و نقش ولی فقیه در جامعه، ترویج سبک زندگی اسلامی، تفسیر و احیای امربه معروف و نهی از منکر از جمله برنامه روحانیان اعزامی به شهر و روستاها است.

حجت الاسلام کوثری نیا تصریح کرد: بیان احکام، تبیین اندیشه های ناب امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری و برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری نیز از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی با بیان اینکه 65 نفر از مبلغان اعزامی از حوزه های علمیه مشهد و قم و دفاتر مراجع و سایر مبلغان نیز بومی هستند، ادامه داد: تبیین سیره و روش حضرت زهرا(س) و بیان گفتمان دینی و قطره ای از اقیانوس بیکران فضایل آن بانوی دو عالم از اهداف اعزام روحانیون است./303/880/ب1

ارسال نظرات