۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۸۱۴۲۷
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

مدیران برای خدمات رسانی به مردم تلاش کنند

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مردم قدر مسؤولان خادم و زحمتکش را می‌دانند و مدیران نیز باید تمام تلاش خود را در خدمات رسانی به مردم انجام دهند.
محمدی گلپایگانی محمدی گلپایگانی محمدی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم بهرهبرداری از پروژه های مدیریت شهری مصوب سفر رهبر معظم انقلاب  به استان قم در سال 89، با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)، در سخنانی اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) از جایگاه بسیار بالایی در بین معصومین برخوردار است و بهترین الگو برای مسلمانان و شیعیان خواهد بود.

وی ادامه داد: روایات بسیار زیادی در ارتباط با شان و جایگاه حضرت فاطمه(س) نقل شده است و مهمترین آن استوار بودن، رضایت و عدم رضایت خداوند بر رضایت داشتن و عدم رضایت حضرت فاطمه(س) بوده است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانش با ابلاغ سلام رهبری به مردم و مسؤولان قم، بیان کرد: مردم ولایتمدار قم در سال 89 استقبال کم نظیری از ایشان داشتند و ایشان نیز به احترام مردم و جایگاه این شهر بیش از 10 روز در قم اقامت کردند.

وی با بیان اینکه اساس و زیربنای قم با تشیع ساخته شده است، بیان کرد: یکی از مهمترین افتخارات قم این است که تربیت کننده علما و صحابه بزرگی بوده است و همچنین وجود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س)، حوزه های علمیه و مراجع تقلید ظرفیت عظیمی به قم بخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی  با اشاره به ضرورت خدمات رسانی شایسته به مردم قم، تصریح کرد: باید زیرساخت های قم را به نوعی آماده کنیم که مدت اقامت زائران را در این شهر افزایش دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم در راه پیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از همه ابزارهای رسانهای خود از هفتهها قبل تلاش کردند تا مانع حضور ملت ایران در این مراسم شوند؛ ولی مردم با حضور خود پاسخ محکمی به آنها دادند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن به این معنا نیست که مشکل ندارند، تصریح کرد: مردم قدر مسؤولان خادم و زحمتکش را میدانند و مدیران نیز باید تمام تلاش خود را در خدمات رسانی به مردم انجام دهند.

وی  با بیان اینکه امروز دشمنان  سعی دارند به نسل جوان القا کنند که نظام جمهوری اسلامی کاری نکرده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از نظر علمی رتبههای بالای جهان را کسب کرده است و همه باید بدانند که اگر دشمنان ذره ای به پیروزی خود اطمینان داشتند در حمله به این کشور شک نمیکردند./858/202/ص

ارسال نظرات