۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۹۶۴۶
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی:

22 بهمن نماد استکبارستیزی و اقتدار ملت ایران اسلامی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه22 بهمن نماد استکبارستیزی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: بیست و دومین روزاز بهمن ماه، برگ زرینی است که هر خطش مزین به نام لاله های سرخ قیام امام خمینی(ره) است.
دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، دکتر علیرضا نظام آبادی دبیر هیأت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ضمن عرض تبریك ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن 22بهمن ماه، بیان کرد: بهمن ماه، شور انگیزترین ماه خدا در سرزمین عشق و پاکی، یادآور حماسه و رشادت بزرگ مردانی از تبار نیکان و صالحان به رهبری پیری عارف است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه22 بهمن نماد استکبارستیزی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: بیست و دومین روزاز بهمن ماه، برگ زرینی است که هر خطش مزین به نام لاله های سرخ قیام امام خمینی(ره) است.

دبیر هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی سی و هشت سال از خیزش عظیم ملت ایران در نفی وابستگی و احیای اصول مترقی اسلامی می گذرد و جریان اصیل بازگشت به اسلام و رجوع به کرامت یک ملت، امروز سرمشق خیزش های ضد استبدادی و ضد استکباری ملت ها در سراسر عالم شده است.

نظام آبادی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی تلاش ملت مسلمان ایران به رهبری آن پیرفرزانه حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و ندای قرآن، اسلام، آزادگی و انسانیت سرداده شد و جریانی پدیدار گردید که از برکت و استمرار آن، مستضعفان جهان به خود آمده و برای بازگشت به فطرت الهی خویش به حرکت درآمدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود:  بی شـک این نعمـت عظیـم حاصـل نشد مگر با رهبـری ممتاز امام راحـل، وحـدت و انسـجام بی مثـال مـردم و اسلامیت حرکت انقلابی ایشان.

اکنون که در آستانه سالروز آن حماسه مردمی و خدایی، و در ایامی که اوج افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است قرار داریم، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1395 با حضوری هوشیارانه،‌ تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری، عزم، عزت و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی را به نمایش در می آورند و برای نشان دادن عـزت و عظمـت ایران اسـلامی و حفظ ثبات و امنیت نظام اسلامی از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش رسا، مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز جمعه در اراک برگزار خواهد شد و این راهپیمایی با حضور اقشار مردم از مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان ادبجو، میدان البرز، به سمت مصلای بیت المقدس همراه با سخنرانی مهندس باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود./842/102/ب2

ارسال نظرات