۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۶۵۶
با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه؛

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین عبادی و تعدادی از مسؤولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
تودیع و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و تعدادی از مسؤولان شهرستانی و استانی در مجتمع فرهنگی ایثار بیرجند برگزار شد.

در این مراسم از زحمات 5 ساله حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی قدردانی و حجت الاسلام منصور هاشمی به مدت 3 سال به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی منصوب شد.

حجت الاسلام هاشمی پیش از این مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان بوده است.

عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع موقوفات در کشور یکی از اقدامات خوب بوده است، با وجود این سامانه نیات واقفان در قالب این سامانه انجام می شود.

وی گفت: در گذشته بسیاری از اجرای نیات واقفان شفاف نبود و مردم نیز انتقادهای زیادی در مورد این موضوع داشتند اما با اجرای این سامانه شفاف سازی نیات واقفان به درستی صورت می گیرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی شفاف سازی و اطلاع رسانی درست در مورد موقوفات را یکی از مزیت های این سامانه دانست و افزود: در حوزه موقوفات دچار عقب ماندگی های زیادی بودیم اما با مدیریت خوب اقدامات مؤثری برای جبران عقب ماندگی ها در کشور شده است.

عابد با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه تنها سازمانی در کشور است که دارای معاونت جداگانه ای می باشد، تصریح کرد: اوقاف در جهت تعامل، ارتباط، وحدت و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مطالبات رهبری تلاش می کند./203/880/ب1

ارسال نظرات