۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۷۸۵۵۱
آیت الله موسوی اصفهانی:

مسؤولان مدارس مسائل انقلابی را برای دانش آموزان روشنگری و تبیین کنند

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: با اشاره به اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی در کشور اظهار داشت: مسؤولان مدارس باید نسبت به روشنگری و تبیین مسائل انقلابی در کشور توجه ویژه داشته و این مسأله را در مدارس بازگو کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان عصر امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زینب(س), اظهار داشت: همه افراد جامعه به ویژه حوزه و روحانیت باید در ترویج روحیه انقلابی در جامعه سهیم باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسأله انقلابی ماندن حوزه ها تأکیدات فراوانی داشتند و باید دانست تا زمانی که حوزه ها انقلابی نباشد نمی توان جامعه انقلابی را تصور کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: قدرشناسی از نعمت ها مسأله ای مهم و ارزشمند است و ما باید قدر انقلاب و نعمت هایی را که برای ما به ارمغان آورده را بدانیم.

وی در ادامه ابراز داشت: حوزه ها و مدارس شهرستان ها باید برای نهادینه شدن فرهنگ انقلاب و روحیه انقلابی در حوزه ها نشست های بصیرتی انجام و برگزار کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: همه افراد شاغل در مدارس و حوزه ها باید بدانند که روحیه انقلابی باید در ردس اولویت ها قرار گیرد چرا که حوزه ها الگوی جامعه محسوب می شوند.

وی با اشاره به اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی در کشور اظهار داشت: مسؤولان مدارس باید نسبت به روشنگری و تبیین مسائل انقلابی در کشور توجه ویژه داشته و این مسأله را در مدارس بازگو کنند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به جذب بیش از 250 نفر از افراد واجد شرایط در حوزه علمیه استان همدان، گفت: از میان 1200 نفر متقاضی 250 نفر برگزیده شدند تا افتخار مرزبانی از اعتقادات شیعه را در حوزه های علمیه بر عهده داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت تعمیق در تحصیل، اظهار داشت: مسأله تقویت بنیه علمی حوزه های علمیه امر مهمی است و باید مدیران و اساتید به این مسأله توجه داشته باشند اما نکته مهمتر مسأله ادبیات عرب است که به عنوان علم مرجع در حوزه مورد استفاده است./979/202/ب2

ارسال نظرات