۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۸۲۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

همگرایی و مشارکت اجتماعی با حضور روحانیان افزایش می یابد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه طرح استقرار و هجرت روحانیان از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: هر جا که روحانیان حضور پر رنگ داشته باشند همگرایی و مشارکت اجتماعی افزایش می یابد.
حجت الاسلام محمود مرویان حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر مشهد، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اختتامیه جشنواره طلایه داران هدایت ظهر امروز 15 بهمن در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت زینب(س)، عقیله بنی هاشم گفت: همان طور که حادثه کربلا برای تاریخ حیات بخش بود امروز هم انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزشها دین برای مقابله با استکبار است.

وی با بیان اینکه شروع همه این حرکت های آزادی بخش به تدریج به سمت بیداری اسلامی می رود، تصریح کرد: اسلام دینی مردمی و استکبار ستیز است که در همه جهان گسترده شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بیان مولفه های انقلاب اسلامی اظهار کرد: توحید محوری، مردم داری، عدالت خواهی، مستضعف نوازی و استکبار ستیزی پنج مولفه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه وظیفه مبلغان این است که این عناصر و مولفه های انقلاب اسلامی را از سنت و سیره و کلام بزرگان برای مردم تببین کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ولید روحانیان است.

حجت الاسلام مرویان با بیان اینکه این روحانیان بیدار، مجاهد و آگاه بودند که مرارت های دوران انقلاب را تحمل کردند، گفت: این قشر پیشگام لحظه های سخت هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه روحانیان هم مدیون انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: امید است که بستر تبلیغ روز به روز گسترده تر شود تا بتوان به نشر معارف اسلامی پرداخت.

وی با بیان اینکه طرح استقرار و هجرت روحانیان از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هر جا که روحانیان حضور پر رنگ داشته باشند همگرایی و مشارکت اجتماعی افزایش می یابد./202/934/ب1

ارسال نظرات