۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۱۳۴
استاندار قم خواستار شد؛

اختيارات بانك هاي استان در راستاي حمايت از توليد افزايش يابد

استاندار قم با اشاره به مشاركت خوب دستگاه هاي دولتي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: اختيارات بانك هاي استان جهت كمك به واحدهاي توليدي بايستي افزايش يابد.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان قم كه در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد طي سخناني با اشاره به برگزاري جلسات اين ستاد گفت: خوشبختانه در ماه هاي اخير تقويت هماهنگي و تعامل بين دستگاه هاي اجرايي را شاهد بوده ايم.
وي با بيان اينكه در برخي بخش ها نيازمند تعديل و منطقي نمودن روندها هستيم افزود: بايستي تعامل بيشتري بين دستگاه هاي نظارتي و بانك ها جهت كمك به اقتصادگران استان صورت بگيرد.
صادقي گفت: دستگاه هايي كه در امر اقتصاد مقاومتي مشاركت دارند ريسك پذيري و اهتمام لازم در اين زمينه را دارند و در بحث ملي نيز مسؤولان بايستي برخي مشكلات لاينحل در استان ها را پيگيري نمايند.
وي با اشاره به سهم درآمدي استان قم از بخش گردشگري و خدمات افزود: با افزايش اختيارات مي توان زمينه ي كمك بيشتر به سرمايه گذاران در اين بخش را فراهم نمود.
استاندار قم در ادامه ضمن تبريك فرارسيدن ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي، افتتاح برخي پروژه هاي مهم استان با توجه به نياز مردم پيش از دهه ي مبارك فجر را مورد توجه قرار داد و افزود: در سال 95-94 پروژه هاي بسيار مهمي با اعتبار 700 ميليارد تومان را افتتاح كرديم.
نماينده عالي دولت در استان افزود: در دهه ي فجر نيز تعدادي پروژه در بخش هاي مختلف از جمله عمراني، كشاورزي و اقتصادي با اعتبار 1800 ميليارد ريال افتتاح خواهند شد./872/د102/ی

ارسال نظرات