۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۷۵۸۳۷
آیت‌الله مهمان‌نواز:

صيانت از ارزش‌های نظام و انقلاب بر عهده روحانيان است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبري گفت: نظام اسلامي نماد استقلال و آزاداندیشی مردم انقلابي بوده و حفظ و ارتقای اين نظام از وظايف مهم روحانيان به شمار می‌رود.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري، امروز در دیدار با مسؤولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، با تبريك فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و پيروزي انقلاب، اظهار کرد: حفظ و صيانت از ارزش‌های نظام كه برخاسته از بطن و متن اسلام و جامعه دینی است، بر عهده روحانيان است.

وي افزود: روحانيان به‌عنوان خدمت گزاران نظام بايد یک‌لحظه هم برای حمایت از آن عقب‌نشینی نکرده و مانند کوه در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی كنند تا توطئه‌های بدخواهان نظام و انقلاب خنثي شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه كرد: انقلاب اسلامی یک عنایت الهی برای کشور بوده كه مبتني بر ارزش ديني و قرآني بوده است؛ درنتیجه ما بايد تلاش كنيم تا این انقلاب و نظام در سايه لطف و عنايت الهي روزبه‌روز قدرتمندتر شود.

وي تصريح كرد: عده‌ای براي به ثمر رسيدن اين انقلاب از جان خود گذشته و براي رضاي خدا و تحقق آرمان‌های انقلاب قيام كردند تا اين انقلاب به پيروزي رسيد و اکنون هم ملت مسلمان ایران برای حفاظت آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به نقش روحانيان در پيروزي انقلاب اسلامي، خاطرنشان كرد: در جريان انقلاب اسلامي روحانيان نقش بسزايي در پيروزي انقلاب داشتند و در سايه رهنمودهاي امام خميني(ره) مانند كوه در برابر دشمنان ايستادگي كردند تا اين انقلاب به ثمر رسيد.

وي ادامه داد: روحانيان پیش از پیروزی انقلاب و در راستای تشکیل نظام اسلامی سختی‌های بسیاری نظير شكنجه و زندان را تحمل كردند و بعد از انقلاب هم نقش ویژه‌ای در ارتقای فرهنگ دینی مردم ایفا کرده‌اند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه كرد: به لطف و عنایت الهی می‌بینیم که امروز روحانیان هميشه در صحنه حاضر بوده، به‌ صورت محکم و قاطع از اصول و آرمان‌های نظام و انقلاب حفاظت كرده و همواره در حال خدمت به مردم هستند.

وی اظهار داشت: ما نبايد دشمنان را دست‌کم بگيريم؛ چرا که دشمنان از ابتدای انقلاب همواره در فکر توطئه بوده، هرگز بیکار ننشسته‌اند و دشمني آنها هیچ‌وقت تمام نمی‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: ما باید همیشه مواظب نقشه‌های مذبوحانه دشمنان بوده و آنها را رصد کنیم و در این راه مطمئن باشیم که الطاف الهي شامل حال ما خواهد شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات