۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۷۴۳۹۱
با حضور وزیر اطلاعات سابق؛

همایش بصیرتی روحانیان خراسان شمالی برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی گفت: همایش بصیرتی روحانیان استان با سخنرانی وزیر اطلاعات سابق و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام زحمت کش حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، امروز در جلسه هماهنگی روحانیان استان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده همایش بصیرتی روحانیان استان در بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بصیرتی با شرکت تمامی روحانیان فعال در نهادهای مختلف خراسان شمالی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات سابق، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با اشاره به اینکه همایش مزبور سه‌شنبه هفته آینده، پنجم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: علاوه بر این همایش، سه‌شنبه هفته آتی حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی در نشست بصیرتی کارکنان مجموعه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان هم سخنرانی خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن حوزه‌های علمیه و نهاد روحانیت یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: با توجه به این دغدغه و توصیه رهبری، رسالت متولیان امر برای ارتقای روحیه انقلابی در بین روحانیان دوچندان شده است.

حجت‌الاسلام زحمتکش با اشاره به اینکه دشمنان درصدد فاصله انداختن بین روحانیت و نظام اسلامی بوده و در این راستا نقشه‌ها و توطئه‌های متعددی را طراحی و اجرا می‌کنند، افزود: باید برای مقابله با این اقدامات دشمنان آماده و هوشیار باشیم و با تقویت روحیه انقلابی و جهادی، نقشه‌های شوم بدخواهان نظام اسلامی را نقش بر آب کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی تصریح کرد: در واقع بزرگ‌ترین خطر برای حوزه‌های علمیه این است که از روحیه انقلابی و نظام اسلامی فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه به‌ منظور تقویت روحیه انقلابی در بین روحانیان، جلسات بصیرتی متعددی برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: همایش بصیرتی با حضور وزیر سابق اطلاعات هم در همین راستا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، هم در این نشست از آمادگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان به‌منظور همکاری و مشارکت در برگزاری این همایش خبر داد و افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی برای روحانیان با هدف ارتقای روحیه انقلابی‌گری در بین آنها ازجمله اقدامات ضروری است که باید با همکاری و هماهنگی نهادهای مختلف به‌صورت مناسب و کیفی برگزار شود./9314/202/ب2

ارسال نظرات