۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۲۶۴۶
لاریجانی:

دولت نسبت به بیانات امروز رهبر انقلاب توجه ویژه داشته باشد

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امروز صبح رهبر معظم انقلاب، گفت: بیانات امروز رهبر انقلاب بسیار راهشگا و روشن است که باید مردم و مسؤولان از آن بهره بگیرند.
علی لاریجانی علی لاریجانی علی لاریجانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 19 دی در نطق پیش از دستور جلسه عصر خانه ملت ضمن گرامیداشت قیام 19 دی، گفت: قیام مردم قم در 19 دی ماه یک حرکت انقلابی و جهشی از سوی مردم قم در مسیر انقلاب انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: قیام قم منشا قیام‌های همچون آذربایجان شد، از این رو ما یاد و خاطره شهدای این قیام را زنده نگه می‌داریم.

رییس مجلس شورای اسلامی پیرامون سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص قیام 19 دی، بیان داشت: صحبت‌های رهبر انقلاب اسلامی در خصوص قیام مردم قم در 19 دی ماه بسیار ارزشمند است که باید همه نمایندگان مشروح این سخنان را ملاحظه کنند.

لاریجانی با پرداختن به سخنان امروز صبح رهبر معظم انقلاب، گفت: بیانات امروز رهبر انقلاب بسیار راهشگا و روشن است که باید مردم و مسؤولان از آن بهره بگیرند. رهبر انقلاب امروز بیان داشته‌اند که ایمان، اقتصاد پویا، معرفت دینی و پیشرفت‌های علمی از جمله عوامل اقتدار کشور هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان، بیان داشت: امیدواریم که دولت نسبت به بیانات رهبر انقلاب توجه ویژه داشته باشد، ضمن اینکه کمیسیون‌های مختلف خانه ملت نیز در مسیر تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند./856/پ202/ج1

ارسال نظرات